Sådär..

Nu ger jag mig med bloggen!
Den får helt enkelt se ut såhär ett tag.
Jag har ingen mer ork att sitta och ändra på den.

Sista orken la jag på att uppdatera mina länkar,
så lägg gärna lite tid på att gå in där och läsa :)

Nu blir de duschen, sen till Maria och ha nostalgikväll :)
Ska se Mordkommisionen och äta "porre" som hon sa ;)
Det var typ våran sysselsättning varje torsdagkväll då vi gick i 8an?
Så nu tänkte vi göra om de för en kväll, ja har fixat dvd:n :)


Hoppas alla får en fortsatt bra kväll.
Vi hörs

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Alice

Tyckte den var fin jag :) <3 Lycka till när du väl tar tag med den då,

Postat av: Porre

Porre med pommes ;)

2008-08-30 @ 21:15:46
Postat av: Cecilia

Gumman, det blev jätte bra..;)

Nu kan jag se din blogg i rätta färgerna via firefox oxå..;)

Bara några få dagar kvar nu gummz..;)

2008-08-30 @ 22:42:52
Postat av: Linnéa

Ja kom hit!

det har hänt så sjukt mycket!

Behöver fan snacka med dig :(

Jag kommer till dig också <3 <3 behöver dig Malin <3 älskar dig verkligen!!

2008-08-31 @ 15:49:55
URL: http://svanhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback