3 veckor och 1 dag =)

Oj, helgen är redan slut!
Vart tog den vägen??

Jag har nu varit i England i 3 veckor och 1 dag!
Hjälp  vad tiden går fort när man har roligt! =)

Är så otroligt trött just nu, så det får bli allt jag skriver ikväll.
Jag ska skriva mer i morgon om helgen,
och även ladda upp en bild som Steve tog när jag satt och
körde bil, i VÄNSTERtrafik! =)
De ni!
Var ute och körde i typ 1.5 timme, och det var verkligen hur
roligt som hellst!! =)

Jaja, skriver mer i morgon.
nu måste jag  verkligen stänga av datorn och sova.
Ska ju orka upp tidigt i morgon och hitta på ngt kul med Aston.
Blir nog en sväng till parken,dom har ju lov från förskolan den här veckan =)
Det måste ju firas! :P

Måste bara skriva hur glad jag blev över en kommentar idag!
Jag kom in och såg att min FASTER har varit inne och läst! =)
Jag blev så glad att du var in och skrev en rad Lisbet!
Fortsätt gärna med det.
saknar dig!
Kramar i massor på dig! <3


Näe, nu blir de sängen.
Kramar i massor och sov gott
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Bea

Okej okej, är de bestämt sen då hur länge du blir där när du far tillbaka? :)

Postat av: SimoRn

Tack! <3

Det är du som får mig att va mig genom varje dag av motgång! <3

2008-10-27 @ 13:50:55
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: Elin

jo men vi har praktik i fem veckor plus att vi har lov i en så det blir sex veckor utan skola! ;)

Hur går det för dig nu då? du trivs osv?=)

2008-10-27 @ 15:26:58
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback