Allvarligt?

Haha!
Ja, jag kan inte annat än att skratta!
Jag hade inte ens en tanke på att ni skulle tro att jag tagit den där bilden
på postgubben! :)
Haha, jag googlade fram bilden :P
Haha, jag fick mig iaf ett gott skratt då jag loggade in :) :)

Gick riktigt bra imorse när Susane var här.
Fick några nya saker att träna på med Aston,
så det känns´bra :)
Alltid kul med nya utmaningar!

Annars har dagen varit lugn.
Gick med Aston och handlade på Lidl idag,
ja, ni läste rätt. Lidl finns även i England :)

Sen har vi varit ute och cyklat en hel del.
Han har verkligen börjat gilla sin cykel!

Just ja, jag måste berätta!
Han åt med sked själv för första gången idag!! :D :D :D
Han har tidigare bara ätit med händerna, eller blivit matad.
Men ikväll satt Steve med honom och tvingade honom att hålla i en sked,
och tillslut gjorde han det själv!
Jag är så stolt över honom!
Och det var en rolig upplevelse att se :D


Näe, nu blir de att sova
känns som att ögonen ska gå sönder när som hellst.
Ska undvika att lägga in en bild idag,
annars tror ni väl jag tagit de kortet också :P

Haha! ;)


Hoppas alla har det bra,
saknar er så grymt mkt!
Men samtidigt är jag så himla lycklig här,
så jag överlever nog saknaden ett tag till.

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

Men älskade malin , vi kan väl låtsas att jag är hemma? också kommer du?

fast iofs du märker ju säkert ingen skillnad ändå..

Okej vi gör så här..

jag lovar att jag besöker dina drömmar :)

Älskar dig Malin!!

Nu ska jag dra utomlands och steka.

Kysss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback