Ännu en dag =)

Så var ännu en arbetsdag slut.
Det är sjukt hur fort dagarna går! =)

Idag har varit en riktigt ute-dag.
Direkt efter frukosten kom Aston med en bild som visade parken.
så jag packade väskan med lite frukt och saft,
och sen gick vi iväg mot parken.
Vi var där och sprang runt och tjoade i nästan en timma,
sen blev han trött och ville åka vagnen igen.
Jag beslöt mig för att gå en annan väg än den vanliga påväg tillbaka,
tyckte de var roligt att se ngn ny väg.
Min nya väg var inte den snabbaste, så det tog nästan en timma
att gå tillbaka, istället för dom 15 minuter det tar i vanliga fall.
Men det gjorde inte så mkt, vädret var underbart, och jag fick se mer av March =)

Väl hemma åt vi lite lunch, och sen gick vi ut på gården och lekte.
Hade hur roligt som hellst, och helt plötsligt hade det gått ytterligare en timme
och det var dags för honom att sova middag.
Han somnade direkt, så jag passade på att städa upp här hemma.
Sopade och skurade golvet, tvättade inne på toaletterna,
tvättade fönsterna, tvättade upp hans kläder,
startade diskmaskinen, och städade taket. (det är spindelväv i hörnen som man
måste ta bort med gämna mellanrum).
Så jag hann med en hel del under sovstunden han hade =)

Sen klen han upp och vi fikade lite, och myste på.
Skulle just till att förberede badet, då kom Steve hem.
han hade slutat tidigare.
Så jag fick sluta, och han tog hand om badningen.

En helt perfekt och underbar dag =)

Hoppas ni har det bra där hemma.
Kommer bilder som lovat senare ikväll.

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Gunilla

Saknar dig oxå. Vi måste hinna träffas när du kommer hem till jul. Kram.

2008-10-27 @ 19:21:08
Postat av: Sara

Ha det gott!

2008-10-27 @ 19:26:22
Postat av: Cecilia

saknar dig gumman

2008-10-27 @ 20:47:45
Postat av: mamma

Det där lät som en mkt underbar dag. Det förvånar mig inte att du hant så mkt medans han sov. Du är en rackare att hinna när du sätter den sidan till.

Kram o god natt

2008-10-27 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback