Äntligen! =)

Äntligen har det hänt!
Han SOVER längre än 6 på morgonen!! =)
Det betyder att jag får massor med tid för mig själv,
har fikat, duschat,slöat på datorn och bara tagit de lugnt.
en perfekt start på dagen! =)
Bara hålla tummarna att resten av dagen flyter på lika bra! :P

Ska vara ute idag hade jag tänkt.
Blir först en sväng till parken så han får springa av sig lite,
sen in på biblioteket och lämna igen hans böcker och
försöka hitta några nya.
Sen får vi se vad klockan är..
är säkert dags att börja traska hemåt..
Den som lever får se =)


Hoppas alla får en underbar dag,
det ska jag ha iaf =)

Kramar i massor
hörs ikväll
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

det var väl en bra start på dagen. Själv har jag också startat dagen lugnt. Du, det var väl bra att du ha lurat oss alla på din bild. Men, bra var den i alla fall.Kul att ni har fått nya övningar av Susanne.Ha en bra dag nu. Solen skiner här nu på fm.

2008-10-23 @ 09:12:42
Postat av: Anonym

kul med gym eller hur;) efter sådär två månader börjar jag tycka att det är helt okej, kanske för att det börjar gå rätt mycket bättre nu än från början. jag vill ju bara springa efter en boll duvet!:P men man behöver ju lite mer än så. Nu ska jag ut och springa en bit! vi hörs sen!:) hoppas han sover längre än till 6 nån fler dag!

2008-10-23 @ 12:14:21
Postat av: Emilie

kul med gym eller hur;) efter sådär två månader börjar jag tycka att det är helt okej, kanske för att det börjar gå rätt mycket bättre nu än från början. jag vill ju bara springa efter en boll duvet!:P men man behöver ju lite mer än så. Nu ska jag ut och springa en bit! vi hörs sen!:) hoppas han sover längre än till 6 nån fler dag!

2008-10-23 @ 12:15:21
Postat av: IngaLill

Malin!

Fattar du vilken tur du har, men som jag brukar säga man har två val, och du visst valde du det rätta för dig, kunde inte bli bättre, blir nog vardag där också, men en mycket bra vardag som du kommer att ha med dig resten av ditt liv.

Du ser ut att ha kommit på rätt väg med pojken, har tänkt på en sak vad du skulle kunna göra, tar det när jag pratar med dig sen. Nu ska jag natta mig själv, sov gott!

2008-10-24 @ 00:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback