Bilder på min sötnos =)

Aston i bilen


Aston balanserar på stan :)


Han älskar att springa runt :)


Och bubblorna som är favoriten :P


Sötnosen <3


Hans favoritleksak ute =)


Hans rosa boll :)


Allt som låter är roligt :)



Förstår ni att jag älskar honom eller?? =)
Hur underbar som hellst! <3

Näe, nu blir de sängen.

Ha de bäst

Skriv något roligt :)
Postat av: Syrran (Elli)

Jättefina bilder på Aston. Kommer det inga bilder på mamman å pappan snart? du är duktig på att hålla bloggen i gång..

/Elli

2008-10-17 @ 06:38:54
Postat av: Jennie

Aston kanske är det sötaste jag sett, så himla gullig =)

kul att du trivs bra där

i miss you <3

Postat av: Farfar Micke

Hoppas det går bra i varsdunuvar :P... jag håller ställningarna här och håller koll på simon och de övriga, så du behöver inte oroa dig... har även tagit över ditt 10-2 tips inför varje match, dock utan någon större framgång :P Hare bra!

2008-10-17 @ 19:38:30
Postat av: Faster Lis

Ser och förstår att du har det bra, kul... Jättegullig kille. Ta väl hand om dig! Kramar faster.

2008-10-26 @ 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback