Bilderna från Zoo

Här kommer då bilderna från Zoo som jag skrev i förra inlägget.
Har haft en underbar dag idag, kunde inte ha blivit bättre! :D
Alla bilder kommer inte nu, tar så lång tid att ladda upp dom.
Men ni får se några av alla djuren, och såklart bilder på min lilla sötnos :)












Steve,Aston och Alice sitter och fikar
Jag och Aston <3



Är han inte det sötaste som finns?!
Jag bara älskar honom!! <3



Näe, nu ska jag gå och göra lite kaffe.

Skriver mer ikväll, och då kommer nog lite fler bilder från djurparken.
Dom bästa har jag ju inte lagt upp än :P
Men den som väntar på ngt gott... ;)

Ha det bäst
Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Jätte sött gumman..:P

Nästan så jag oxå vill ha gröna gräsmattor..;P

Men sen tänker jag på snön..;)

Saknar dig

2008-10-11 @ 18:50:00
Postat av: Malin S

Vilken jävla resa du gör!

Lycka till!

Kram

Postat av: Anonym

Sååå söt är det han du tar hand om???

saknar dig<3

2008-10-11 @ 20:28:35
Postat av: pappa

va gullig han var. Mamman såg barnslig ut ,hur gammal är hon.det såg ut att va varmt där.

2008-10-11 @ 21:13:50
Postat av: Emilie

åååh han var ju verkligen så söt som du sa han var!:)

2008-10-12 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback