Det blir aldrig som man tänkt sig

Nej, det blir  verkligen aldrig som man tänkt sig.
Igår bestämde vi att Aston skulle få sova tills han vaknade idag,
vilket jag tyckte lät riktigt bra. Då kunde jag gå upp vid 7,duscha och äta
frukost i lugn och ro innan han gick upp och dagen började.
Så jag klev upp vid 7 och tyckte ja hörde ljud från vardagsrummet,
och när jag kikar in där sitter Ason på golvet och leker och Alice sitter brevid
halvt sovande. det visade sig att han vaknat redan vid 6-tiden!

Det gjorde inte mkt så mkt då, jag gjorde frukost åt oss båda och allt
gick riktigt bra.
Sen gick vi till tisdags-gruppen och det gick också bra, men han var ordentligt
trött eftersom han sovit så lite.
Väl hemma därifrån somnade han på en gång och sov sina två timmar.
Problemen började inte förrän jag väckte honom.
Han var fortfarande riktigt trött, och ville verkligen inte göra ngt.

Så i 1 och en halv timme nu har han enbart skrikit och gråtit och knappt vetat vad
han själv vill.
Har fått i honom lite mat iaf, men ingen medicin.
Inget bad blev det heller, han skrek sig nästan till döds då jag gav honom badankan.
Men nu är iaf steve hemma, och Aston verkar äntligen börja lugna ner sig.
Hoppas Steve hinner få i honom medicinen innan Alice kommer hem,
hon blir ju tokig då han inte får den i tid..

Jaja, nog om den här dagen.
Hoppas verkligen det blir bättre i morgon!
är helt slut efter allt gråt och skrik som varit den sista timmen.
Blir garanterat en tidig kväll för mig ikväll,de lovar jag! =)

Ha det underbart
Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Bea

haha de du :P

2008-10-14 @ 22:11:47
Postat av: mamma

Ja,så kan det bli en dag som man hade tänkt lite annorlunda.Ska förssöka ringa lite tidigare i morgon. God natt!

2008-10-14 @ 22:21:00
Postat av: Cecilia

Det kommer att gå bra gumman.

Saknar dig så in i norden

2008-10-14 @ 23:13:29
Postat av: Bea

Tack, de känns så bra att ha sån glädje i kroppen :) Ja hoppas bara de håller länge! Kram

Postat av: SimoRn

Nä, självklart inte allt ;) men sånna saker som julsånger, vädret etc etc... Sen finns de ju en sak som jag längtar efter som jag inte kan få nog av ;-) <3

2008-10-15 @ 06:42:18
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

slit på du gumman. sådär är ju barn, det borde väl du ha lärt dig vid det här laget!;) nämen det blir nog bättre tids nog:)

2008-10-15 @ 15:34:29
Postat av: evve

hehe.. Kanske det är ;D

2008-10-15 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback