Elektrikern..

Den här dagen går verkligen inte enligt planerna!
Elektrikern som skulle vara här klockan 10 har fortfarande inte dykt upp,
så här sitter vi och väntar.
Tänkte hinna gå till parken och biblioteket innan han ska sova middag,
men om inte elektrikern kommer snart hinner vi inte det!

Jag hatar när de blir såhär..
men,men.. inte mkt att göra.. bara fortsätta vänta då..

Hoppas vi hinner en kort sväng ut iaf,
till biblioteket måste vi hinna,
ska lämna igen några böcker som är sista dagen idag..

Jaja, hoppas alla får en bra dag iaf.

Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: evve

biljetter till sthlm =)

tackar, känner mig så duktig som börjat ta tag i mig själv =)

hur har du de i england?

2008-10-31 @ 13:41:48
Postat av: evve

har utmanat dig. kolla in min blogg =)

kram

Postat av: mamma

Jag hoppas att det gick bra med elektrikern ändå. Vi få se om vi hörs ikväll eller inte.Träffade Charlotte idag o hon hälsade till dig. Gav henne din bloggadress.Kram

2008-10-31 @ 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback