=)

Det är verkligen roligt att logga in och kolla statistiken på mina
 besökare varje dag! =)
Börjar ligga ganska stadigt där kring 20st varje dag :)

Jag tackar er för att ni kikar in,
trots att jag inte alla dagar skriver mkt eller skriver ngt värt.
Det värmer att så många faktiskt vill veta vad jag sysslar med på dagarna här borta! :)


I morse gick ja upp tidigt trots att ja var ledig.
skulle följa med Steve på loppis och vi skulle fara klockan 8.
Var riktigt roligt att se en loppis här,
var kanske inte ngn större skillnad mot hemma,
förruom att det var mkt större, och mkt mer folk!! =)

Hittade några nya leksaker till Aston, en av dom kan ni se här:



Var även på gymmet idag för mina två sista träningar med instruktör.
Så nu får jag ÄNTLIGEN träna skälv,utan ngn som står och stirrar på mig ;)
Gick riktigt bra idag, och det är helt underbart skönt att komma igång med
ngn träning igen! =)

Har glömt att ladda upp en bild från när jag och Steve var med Aston
på stan och tittade på brandbilarna.
Ska ladda upp den nu åt er:




Just ja! Jag tog ju en bild första gången han satt på en cykel!
Det var verkligen en rolig stund!
Och kul att ja fick vara med om!
Första gången han gick med på att sitta på en cykel,
och han kunde trampa på en gång!
Haha, snacka om naturbegåvning! :P




Näe, nu måste ja lägga mig om ja ska orka upp i morgon.
I morgon blir de förskolan på fm,
sen hem och leka av sig lite ute,
sen blir de sova middag,
och sen är de inte mkt kvar av dagen.
eller, han ska ta sitt bad innan Steve kommer hem,
och sen är den arbetsdagen slut.
Det är sjukt så fort tiden går!!

Har varit här i två veckor nu!
Kan inte fatta det!
Känns som att ja kom igår,
men samtidigt känns det som att jag bott här för alltid.
Det är en konstig känsla.
men hur som hellst, jag trivs hur bra som hellst!
Och det är ju det som är de viktiga :)

Ha de bäst allihopa!
Och btw, av 19st som kikade in här igår var det 2som lämnade kommentarer..
skärpning ni andra 17! ;)

Kramar och god natt
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Erika Renström

Hej, är så glad för din skull och det är så roligt att läsa vad som händer och hur du har det! :D

Verkar hända mycke spännande i ditt liv just nu :D

Postat av: Bea

De är så roligt att läsa din blogg, de känns som du är mycket lyckligare nu :) Kram

2008-10-20 @ 10:55:18
Postat av: KelocC

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-10-20 @ 11:02:22
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Gumman vad begär du av mig..;)

hade nyss kommit hem från min helvetes helg..

Hade totalt 14lediga timmar på hela helgen från fredagkväll..;)

Men tycker om dig ändå..:D

Kram

2008-10-20 @ 13:31:40
Postat av: ag

låter som du har de ricktigt fint där nere... glad för din skull.. kram

2008-10-20 @ 18:35:33
Postat av: Emma

Ville bara säga: -hej!

2008-10-20 @ 18:42:14
Postat av: KelocC

sv: Okej vad bra ;D jo tack jag sov bra ;D

Haha okej.. tack för svaret :)

2008-10-20 @ 19:30:00
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback