Haha =)

Ja, jag vet inte om ja kan säga att jag kickade ass precis.. :P
Var nog mer tvärtom ;)

Haha, det var ju inte ens biljard!!
Det var ju de där som dom spelar på tv,
med massa röda små bollar och några färgade!
Var betydligt svårare än biljard, de kan ja lova!
Men det var hur roligt som hellst!!
Vi har redan planerat att göra de här oftare =)

Första omgången vann han helt klart överlägset,
andra var mer jämn,
och 3e omgången vann jag faktiskt med 2 poäng!!
Lite stolt jag var då! =)

Nu ligger ja här i sängen och ska sova.
Är verkligen hur trött som hellst!
Tur ja kan ha sovmorgon i morgon :)
Älskar verkligen känslan att man kan sova hur länge man vill dagen efter.
Brukar inte sova längre än till 10, men ändå.
Vetskapen..den är underbar!

Har inget speciellt inplanerat för morgondagen vilket känns skönt.
Bara jag och Alice och Aston hemma, Steve jobbar,
så det blir nog inte ngt spec som händer.
Ska städa lite i rummet hade ja tänkt, tvätta behöver ja också..
sen får vädret bestämma vad ja hittar på =)


Hoppas alla har det bra där hemma,
ni ska veta att ni är saknade! <3
Men nu är de inte länge kvar tills ja kommer hem,
tiden går så fort, så det är typ snart jul.
Kan ni fatta att jag  varit här i två veckor i morgon?! :O
det är helt sjukt så fort tiden går!

Sov gott nu allihopa,
och glöm inte att lämna en rad när ni varit här =)

Kramar i massor
Malin


Aston kommer alltid ha en stor plats i mitt <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Jennie

Jaa absolut bedårande, =)=)

Skönt och höra. skönt att de behandlar dig som en i familjen, =)

Biljard lät kul, väldigt roligt :D



Ja det tycker jag att vi ska göra absolut ;D

<3

Postat av: mamma

Nu först har jag hittan bilderna på din sötnos. Många bra bilder.

2008-10-18 @ 14:08:16
Postat av: Cecilia

Hej gumman..;) nu först har jag kunnat läsa dina inlägg kom hem från gårdagens jobb för först en timme sen. 21,5h arbete är aldrig kul. saknar dig

2008-10-18 @ 19:08:37
Postat av: Linnéa

Två veckor?

känns ju som en evighet :(

är inte roligt längre..

förstår inte du att jag saknar dig malin??

2008-10-19 @ 15:27:45
URL: http://svanhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback