Höst

Ja, nu börjar de bli höst och kallt även här.
Var 0 grader när jag vaknade i morse,
och termometern har bara kämpat sig upp till ynka 3 plusgrader nu..
Så nu känns det som höst!


Blir nog en sväng till parken även idag på fm.
Får klä på oss lite extra bara, så går det nog fint.
Han blir alltid på så mkt bättre humör när han får vara ute och springa
på fm, så det är värt att ta en sväng dit.

Var på tok för trött igår kväll för att fixa bilderna jag lovat,
men jag ska ta mig orken att fixa det på sovstunden idag =)
Ska även lägga upp bilder på huset då, det är många som har undrat hur de ser
ut här och så. Så det fixar jag när han sover i em =)


Näe, nu ska jag göra klart väskan,hämta vagnen och börja traska
iväg mot parken.

Hoppas ni får en bra dag där hemma.
ni är saknade i massor <3

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Du är så otroligt saknad gumman.

Hade behövt dig här nu.

2008-10-28 @ 16:19:45
Postat av: Anonym

Du får mycket frisk luft och motion!

2008-10-28 @ 20:10:25
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna också på bloggkoll.se.

Postat av: ingrid

Något att berätta??? AIK I SERIELEDNING!!! Och Lule...tja....vad ska man säga? De kommer igen!....tror jag....;-)

2008-10-28 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback