Internet =)

Kabeln kom idag! =)
Dom har postutdelning på lördagar också här, så nu har jag internet i mitt rum.
Det betyder att det kommer att komma upp bilder här snart :)

Har inte tid att lägga upp dom just nu, vi ska snart fara iväg.
Vi ska på Zoo =)
Det ser jag fram emot.
Jag har kameran med mig så jag kan ta massor med fina bilder.


Igårkväll kom en våg av hemlängtan.
Inte för att jag inte trivs här, för det gör jag.
Mer bara att jag saknar alla där hemma.
Men det har lagt sig till idag.
Nu vet jag att jag snart kommer träffa er allihopa igen =)

Som jag skrev i ett tidigare inlägg;
"Det här är min resa, mitt äventyr, mitt liv.
Och jag kommer klara det!"


Det är orden jag lever efter =)

Ha de bäst
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Underbart gumman..;)

Ska se om jag kan sneaka till mig en stund på datorn ikväll..

du vet ju hur ego lillebror min kan vara.

Är ju hemma hos mamma äntligen.

Saknar dig massor gumman.

Men det verkar ju som att du har det bra iaf.



Älskar dig

2008-10-11 @ 14:02:09
Postat av: Emma

Det var väl bra, är nyfiken på bilderna. PK

2008-10-11 @ 17:05:30
Postat av: ingrid

Klart du kommer att klara det! Och du vet ju att vi finns kvar här när du är tillbaka!:-)

Det går bra för AIK förresten, men det har du väl koll på förstås! (Går bara liiite sämre för Lulee...;-))Ska bli kul att se bilderna.

Ha det bäst!

2008-10-11 @ 17:12:59
Postat av: MATHILDA

Kul att du har det bra! Det ska bli roligt att se lite bilder. Magen växer!!!

2008-10-11 @ 18:32:27
Postat av: Linnéa

Grattis till 4-2 segern gumman mot modo :)!

Jag saknar dig och behöver dig här :(

Du betyder allt för mig..

SAKNAR DIG :'( <3 älskar dig gumman

Postat av: Inga-Lill

Det är väl klart att vi skulle väl bli ledsna om du inte sakna oss lite, men vi saknar ju dig ännu mer, men för den skull ska inte inte njuta av din tillvaro. Det är väl det som är så härligt med livet, att få längta men samtidigt veta att det är ömsesidigt. kram!

2008-10-12 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback