kort uppdatering

Hej!
Kommer en kort uppdatering harifran.
Har fortfarande inte fixat internet pa min dator, sa jag lanar deras.
Kommer darfor inte vara inne pa msn ikvall.
kommer heller inte skriva ett langt inlagg,for det tar tid nar inte
tangentbordet ser ut som de ska! :P

Men jag har iaf kommit fram, och resan gick bra.
Fick smatt panik nar jag inte hittade familjen pa flygplatsen pa den plats vi bestamt,
sa jag ringer dom for att kolla vart dom ar, och det visar sig att dom ar sen!
Kande forst vilken dalig start det har blev, men jag andrade mig typ
samma sekund som jag klev in i deras bil.
Det ar den trevligaste familjen jag kunnat dromma om!
Hur fina som hellst, och dom gor verkligen allt for att jag ska ma bra.

Och Aston.. vilken underbar unge!!
Han ar sa otroligt sot, och sa fort jag ser honom far jag ett leende pa lapparna.
Det har kanns verkligen hur bra som hellst!!

Och ni skulle se mitt rum!!
Hur gulligt och fint som hellst!! :D
Ska typ ta med mig det hem nar jag far ;)

I morgon ska jag och Steve (pappan) ga med Aston till forskolan.
Steve kommer vara hemma med mig och Aston forsta veckan for att jag ska
lara mig alla rutiner och sa.

Kommer uppdatera mer nar jag fixat min dator,
kommer da att lagga upp bilder ocksa, sa ni far se hur sot Aston ar!! <3

Ha det bast nu allihopa, och skriv garna att ni varit har.

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Åsa

Åh så roligt att höra att du trivs gumman <3

Postat av: Cecilia

Gumman, det låter underbart.

du valde rätt familj ändå..:)

Saknar dig ändå..



Kramar i massor

2008-10-05 @ 23:44:26
Postat av: Cissi Lu

hej! :)

det lät ju jättebra!

Det ska bli kul o se bilder!:)

kram

2008-10-06 @ 11:18:48
Postat av: Sofie från tåget

Hello tjejen!!

jag tänkte på dig när jag kom av planet i stansted.....funderade på vilken stople de mendae att de skulle stå bakom :P



Va skönt att du kom fram ordentligt, även om familjen var sen o va roligt att du trivs :D

ha det nu bäst....ta hand om dig

Kram Sofie

2008-10-06 @ 14:15:54
Postat av: Elisabet

Skönt att höra att allt verkar fiint!!

Vem vet, du kanske blir kvar ialla fall,fniss!

Kram på dig ;)

2008-10-07 @ 08:48:18
Postat av: mamma

det är roligt att höra hur bra starten blev i alla fall.Det är synd att du inte kan ta hem rummet. Väntar med spänning på att få se bilder därifrån.

Många kramar

2008-10-07 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback