Lilla jag i England..

I morgon bär det då iväg..
England.
Har svårt att se lilla mig springa omkring på gatorna i London..
men vilket äventyr de kommer bli! =)
Tror jag kommer växa som person under tiden jag är borta.
Jag kommer få uppleva saker jag aldrig skulle ha fått göra om jag inte for nu,
jag kommer få se saker och träffa människor som jag inte träffat annars.
Jag är glad att jag beslutade mig för att fara.
Det kommer bli bra, det är jag säker på!

Idag ska jag packa de sista, jag ska väga väskorna och se hur mkt övervikt de blir.
Jag ska skriva ut adressen till familjen så jag kan fästa på väskan,
och jag ska skriva ut alla viktiga papper som jag måste ha med mig.
En hel del jobb kvar alltså..
som dessutom ska vara klart till klockan 1, då ska ja förbi Camilla en sväng.
Sen blir de hockey!!! :D
Sista matchen ja hinner se..helt sjukt!
Då hoppas vi extra mkt på vinst, vill som inte förlora sista matchen ja ser på :P


Vill även skriva ett stort FÖRLÅT till Simon.
Hoppas verkligen du kan förlåta mig för igår!!
Du vet att jag älskar dig <3
Kram



Näe, kanske dags att sätta lite fart...
måste bli klar med det här nu.
I morgon kommer jag vara aldeles för nervös för att packa.

Ha en underbar dag
Kram Malin

Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback