Lite energi..

Oj vad manga som har borjat kika i min blogg varje dag!! =)
Nu maste ju jag anstranga mig att uppdatera lite battre;)

Far internet till min dator i mitt rum till fredag,
sa da kommer det bilder, och fler inlagg.

Ar sa otroligt trott pa kvallarna, sa de blir ett kort inlagg idag.
Har varit pa supportgruppen med Aston och pratat med alla foraldrar
och personal, har aven varit runt i stan och kikat med Steve.
Och sen har jag aven varit helt sjalv nu med Aston i ca 3timmar,
for att se om han ar trygg med mig.
Det var nog dom bast 3 timmarna hittills!
Nu ar han annu sotare!! :P om de nu gar :P

Ha de bast dar hemma

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Gunillla

Kul att det går bra för dig därborta. Ser fram emot att få läsa mer om hur det går för dig. Ha det bra.

2008-10-08 @ 15:38:27
Postat av: SimoRn

Jamen trasig dator.nåtsåoerhört! :-P

Postat av: Cecilia

ja gumman..:) vi vill ju veta hur allting går för dig.

Sen är du ju trots allt mitt stöd här i livet, behöver lite stöd just nu.. Fast vi tar det över msn

2008-10-08 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback