Mkt bättre =)

Varit en mkt bättre dag idag än igår! =)
Han sov längre i morse, och han har varit på strålande humör hela dagen.
Vilket har gjort att det har varit mkt lättare att göra ngt med honom.

Så idag efter frukosten och morgonbestyren beslutade jag mig för att
gå till parken, trots att det regnat större delen av morgonen och det var
rätt blött. Men jag ansåg att han behövde lite frisk luft,
(vilket även jag behövde), så vi gick till parken.
väl där sprang han runt som vanligt och sken som en sol över att få springa runt!

När han sprungit sig less gick vi förbi gymmet och fixade alla papper för
mitt gymkort, så nu är det klart! :)
Känns skönt att kunna gå till gymmet utan att betala varje gång,
skönt med ett kort!

Sen på eftermiddagen slöade jag framför tvn medan han sov,
tvättade även lite för att inte komma efter med det.
Sen när han vaknat blev de en massa bus,
och såklart en massa såpbubblor!! :)
Den grabben har verkligen en kärlek till dessa bubblor!! ;)

Sen när Steve kom hem slog jag mig ner framför tvn igen med
en kopp kaffe och bara njöt av att vara "själv" igen.
Slippa vara på sin vakt om ngt händer, och ja..
helt enkelt bara vila.
Sen blev de middag, som för en gångs skull var GOD!
Och HEMLAGAD!
Dom kan verkligen chockera mig ibland ;)

Efter de hände de lite.
Plockade bort och städade bort med Alice,
pratade med mamma på msn-telefonen,
såg på tv med Steve (polisprogram vi alltid ser på kvällen),
men gav upp före det slutade. Steve hade liks somnat på soffan,
så vi kommer se det igen i morgon.
Igen idé att tvinga sig själv vaken då :P

Och nu sitter man här och skriver till er igen.
Igentligen inget värt inlägg, bara en helt vanlig dag.
Men eftersom ni vill veta vad jag gör här borta så gör jag mitt bästa
för att ni ska få veta de :P
*duktiga jag*
Hehe, näe nu får det vara slut på bloggandet idag.
Känner mig riktigt trött nu, och inte alls pigg på ännu en tidig dag i morgon.
Men det löser sig nog, det gör det alltid.

Hoppas alla har det bra där hemma,
och att vädret är bra och inte allför kallt.
Saknar er i massor, och kan knappt vänta tills jul då jag får se er igen!! <3

Sov så gott
Hörs i morgon igen

Kramar Malin


Tänk vilken tur jag hade,hamnade i den bästa familjen någonsin!! =)

Skriv något roligt :)
Postat av: SimoRn

Jag sa ju att du skulle trivas! <3

För varje dag som går så blir det en dag närmare jul... Och för varje dag som går så längtar jag mer och mer... ;-)

Postat av: Syrran (Elli)

Fan va du är duktig syrran. Kan tänka mej att dagarna blir lite långa ibland men det är så vardagen ser ut för oss "vuxna" ;-) Här händer det inte mycket förutom att Gabban har nedräkning inför Västerås å sprudlar av glädje. Kan ju inte påstå att jag sprudlar av glädje utan jag gruvar mej bara inför hennes resa. Skulle vara kul att få höra din röst så skicka gärna deras hemnummer så jag kan slå dej en signal när du har tid.

Puss & Kram

Syrran

2008-10-17 @ 06:35:48
Postat av: Emilie

att vädret är bra och inte allt för kallt kan du ju glömma! kallt och regnigt och uschit och bläigt är precis vad det är idag!:P Dörren ut förblir nog stängd. Skulle hellre ha ditt väder just nu!:)

2008-10-17 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback