Ny dag

En ny dag har börjat, och jag är hur trött som hellst!
Känner mig tung i hela kroppen, och förkylningen har verkligen brutit
ut under natten, inte alls roligt!
Får hoppas han har en riktigt bra dag idag, och inte gör mig helt slut.

Riktigt kallt här nu på morgonen!
Var 0grader även idag! Fy, det känns ju som vinter snart!
Vart tog den varma solen vägen??


Hoppas alla får en bra dag =)
Kram Malin


Han är så himla glad över att kunna cykla! =)
Älsklingen min <3

Skriv något roligt :)
Postat av: SimoRn

Naaaw, så söt han är <3

En dag mindre <3

Postat av: mamma

vilken gullig bild du har tagit på din gullis. Hoppas att din förkylning går över. Tänk på att äta c-vitaminer för att höja imunförsvaret tex citron.

2008-10-31 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback