Tisdag

Först av allt vill ja fråga vem min anonyma läsare är?
Ngn som har skrivit två kommentarer nu, men inte skrivit namn..
hmm.. glad att ni kommenterar, men roligare att veta vem de är :)


Jaja, dagen har varit bra, men som vanligt inte som planerat :P
Gick upp tidigt idag för att få mer tid för mig själv på morgonen,
men Aston beslöt sig för att vakna en kvar efter mig..
så var det med den ensamma morgonen.
Sen flöt dagen på riktigt bra fram till kvart i 1 då vi skulle gå till lekgruppen.
Vi gick dit (ca 20 minuters promenad) och väl där säger dom att det är inställt,
dom hade fått vattenskada i huset..
inte mkt att göra, bara att gå hem igen.
Gav Aston en skål med vindruvor på vägen hem, för han blev inte speciellt
glad över dom ändrade planera!
Tur att vindruvor alltid funkar mot hans dåliga humör! :)

Väl hemma blev de lite fika, och sen la jag isäng honom för em vila.
Han var övertrött, så han somnade inte in förrän halv 3.
Glad över att vara själv en stund sjönk jag ner i soffan och började kika
på Dr Phil som är på stadig inspelning på dagarna.
Klockan 3 ser jag genom fönstret  hur postbudet kommer med post,
och efter 2 sekunder börjar idioten TOKPLINGA på dörren!
Jag springer till dörren och öppnar, och han lämnar fram ett paket
och går därifrån. Jag blänger en extra gång på honom innan jag
stänger dörren och inser att Aston såklart vaknade av allt plingande.
Jag går in och försöker få honom att somna om igen,
men det är såklart helt lönlöst!
Så mkt blev det av min lugna eftermiddag..

Resten av em var han sur och grinig större delen av tiden
eftersom han var helt slut den stackaren.
Jag fick honom på bra humör några stunder iaf,
jag tog fram såpbubblorna, spelade hans favorit-cd,
och lekte med tågen han har ute på gården.
Allt för att få se lite skratt och leenden på ungen :)

Sen blev de badstund där vid 5, vilket alltid uppskattas,
och lagom efter de kom Steve hem.
Jag var mer än lycklig över att kunna lämna över honom efter denna dag.
Bytte om på en gång och begav mig till gymmet.

Tränade igenom programmet jag fått som ja ska följa,
och det tog ca 1.5 timme. Tog en löptur tillbaka till huset (ca 20 min)
så de känns som ja har gjort bort träningen för idag nu :P
Skönt att äntligen börja röra på sig igen!

Var Lasagne till middag idag då ja kom hem från gymmet.
Var riktigt gott! Oj vad jag saknar vanlig mat!
Blir så lycklig när dom anstränger sig och gör ngt sånt här!
Håller tummarna för det fler dagar ;)

Oc h nu ligger man här, helt slut och hållar på att somna ifrån er.
Kanske lika bra att sluta skriva innan jag somnar och ni
inte får ngt inlägg idag?
Jag tror jag gör så.

I morgon kommer Susan hit klockan 9 för att göra en utvärdering
av Aston och ge oss uppgifter att träna på under kommande månad.
Ska bli roligt att se vad hon säger.
Kommer nog en uppdatering om det i morgon em.
OM han nu sover middag i morgon alltså ;)

Ha de bäst allihopa,
ni ska veta att ni är saknade!

Kramar i massor
Malin


Om blickar kunde döda....
då hade han nog inte delat ut mer post efter idag...


Skriv något roligt :)
Postat av: Syrran (Elli)

Fan va bra taget kort på "brevis". asg Visste inte att du hade så lite att göra så att du hade tid att sitta å "flukta" på folk genom bervinkastsluckan..Ha ha ha ha. Nästa gång han kommer å plingar på så MÅSTE du sätta dit en sån där grej så han får en jävla stöt i fingret. Man kan säkert köpa det på Butricks eller nån skämtaffär, eller så kletar du dit lite av Astons kusar el. dyligt..:-D Lovar att han inte kommer tillbaka då utan lämnar paketet utanför tomten.:-D

2008-10-22 @ 12:19:18
Postat av: SimoRn

Det gör ingenting! :) jag överlever :) hade väldigt gärna pratat med dig men... De blir så ibland :)



En dag mindre tills vi ses <3

Postat av: Cecilia

gumms..;) saknar dig..:D

Blir alltid lika glad av att läsa om hu det går..

Vill oxå fara iväg.. Men lär dröja ett tag för min del.. saknar dig. Du måste få höra om min senate olycka..:P kom in på msn sen ikväll..

Love you

2008-10-22 @ 17:55:54
Postat av: mamma

Det var en mkt bra bild du tog. Ska titta in lite

senare i kväll o läsa om hur det blev idag. Få se om du får post imorgon då!?Kram

2008-10-22 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback