Trötter

Den stora frågan är nog vad jag gör uppe 01.51?
Sa till mig själv att de skulle bli en tidig kväll..
men som vanligt håller man aldrig de där..

men,men, har iaf haft en riktigt trevlig kväll :)
Har pratar med Steve och Alice hela kvällen,har kikat på bilder hemifrån,
visat dom Åbyn, familjen och vännerna.
Riktigt trevligt.
Dom är verkligen helt underbara människor, som jag ALLTID kommer ha
kontakt med! Jag kommer alltid ha dom i mitt <3 och i mina tankar.


I morgon ska jag,Alice och Aston fara in till Petersborogh (stavas TYP så ;p  )
Var tydligen en affär där, där dom sminkar en gratis.
Dom gör det för att man sen ska vilja köpa deras smink, men det är inget krav att man
gör det. Så jag och Alice ska turas om att bli sminkade medan
den andra är ute i parken och leker med Aston.
Eller, springer efter honom när han jagar duvorna ;)
Kommer tas mkt bilder där, de lovar jag, han är så söt när han jagar dom <3

Så det blir nog en riktigt rolig söndag också :)
Ska iaf börja dagen med en låååång sovmorgon, iaf till 10 :)
Men de känns som lång sovmorgon när man brukar gå upp före 7.

Hoppas alla har det bra där hemma,
ni ska veta att ni är älskade och saknade <3
Trots att jag trivs hur bra som hellst kan jag inte låta bli att sakna er.
men jag vet att vi snart ses igen, inte så länge till jul.

God natt på er
vi hörs
Kram Malin


Han har fått mig att känna mig lycklig <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Elisabet

Skont att höra att allt funkar!

Moa å Ossian är i Malmö å tävlar, hör av mig senare om resultat ;)

Kramisar

2008-10-12 @ 11:02:46
Postat av: Bea

Va roligt för ja läser din blogg hela tidn åxå :)

2008-10-12 @ 12:05:26
Postat av: Cecilia

ja gumman vad gör du uppe så sent..:P

Kul att kunna läsa om vad du gör..:P vi får höras ikväll



Älskar dig

2008-10-12 @ 12:35:02
Postat av: mamma

oj,vad ni verkar att ha det kul tillsammans. Du ska se vad det lider att det blir bara roligare o roligare. Ska bli kul att höra o se bilder från i dag när ni är ute . oj vad det var kul att boka biljett. Nu har jag också ngt att se fram mot.

2008-10-12 @ 14:29:24
Postat av: mamma

nu har jag visat morfar bilderna bla på ugglan som tittar snett. Han tycker att han är sig lik. Tyvärr gick det inte att klicka på bilderna för då försvann det. Det är ngt tjall på nätet för det tar evigheter att komma in.

2008-10-12 @ 16:01:45
Postat av: Inga-Lill

Vilken härlig bild, så gullig pojke. Förstår att du har det bra, väntar på fler bilder.

Men du, gröna gräsmattor, det har ju inte vi. Här är picknick livet över för det här året.

Allt väl här, man ska ju inte klaga, men huvudet upp och fötterna ner. Det är väl bra! kram! ska till din mamma i kväll med 2 avsnitt av prison break. Nu måste hon se för annars har jag inga skivor kvar snart, men hon får väl ta en helkväll framför tv. hörs sen då, kram!

2008-10-12 @ 19:11:29
Postat av: SimoRn

Ska din mamma till england också? :)

Saknar dig! kramar om<3

Postat av: Jennie

Hej vännen.

Gud vad sööt han är verkligen. =)



Saknar dig med. <3

2008-10-13 @ 09:03:57
URL: http://jaheterjennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback