vänstertrafik =)

Blir gymmet ikväll, och jag ska köra bil dit! =)
Låter kanske inte så spec, men de blir första gången jag
kör i vänster trafik, så lite speciellt är det allt ;)

Har inte tid att skriva mer nu,
jobbar fortfarande.
Steve jobbar kväll ikväll, så ingen är hemma här förrän kvart i  7.

Skriver ikväll hur de gick med körningen =)

Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Emilie

"Jag ska aaaldrig köra bil i England!" hahahaha! så länge höll det:P

sitter och ser rögle-AIK nu;)

2008-10-23 @ 19:56:21
Postat av: Inga-Lill

Oj, köra vänstertrafik det är og ingen lek, efter en sån kväll jag haft med allt data krångel. Då skulle jag nog fått hjärnsläpp och alla damp anfall man skulle kunna få.

Men datorn är fixad, så nu kan vi surra som vanligt igen!

2008-10-24 @ 00:27:52
Postat av: Gunilla

Det är verkligen kul att läsa hur det går för dig där borta. Saknar dig.

2008-10-24 @ 08:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback