Vardag

Vardag.
Ja, det känns som att jag börjar få en vardag här nu.
Jag har mina dagliga rutiner, jag känner mig hemma här,
jag hittar i stan, jag har saker att göra på fritiden.
Jag börjar lära känna andra föräldrar här som jag pratar med,
ja, jag börjar få en vardag.
Det känns skönt, och det känns roligt.

Jag börjar sakta planera inför framtiden.
Vad jag ska göra när jag slutar jobba här,
och även vad jag ska göra under tiden här.

Som jag skrivit tidigare, jag och Alice planerar att fara en helg till Paris.
Det ser jag verkligen fram emot.
Vi ska även till London en helg hela familjen,
och även en heldag på ett äventyrsfält.
Saker jag verkligen ser fram emot.

Sen har jag själv börjat planera in fler resor jag har tänkt göra.
För jag vill fortsätta resa.
Jag vill se världen, se mig omkring.
Och är det någon gång i livet jag kan göra det så är det nu.
Sen när jag bosätter mig någonstans, bildar familj,
ja, då är det inte lika lätt att fara omkring.

Ett land jag verkligen skulle vilja se är Kina.
Det verkar intressant.
Även mer av England.
Det känns som ngt jag nog kommer göra när jag jobbat klart.
Åka runt och se england.
Det är ett helt underbart vackert land, med mkt natur och sevärdheter.

Jaja, det blir nog bra ska ni se.
man får vänta och se vad framtiden har med sig.
Men fler resor kommer det bli, det vet jag =)


Ha en fortsatt bra dag
Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: Mathilda

Kul att höra att det går så bra för dig! Här hemma rullar vardagen på som vanligt. Börjar känna mig lite mer nervös nu inför förlossningen, var på studiebesök där i veckan....det närmar sig. Ska skicka en bild nån gång så du får se hur stor magen blivit. Ha det så bra! Kram

2008-10-25 @ 18:48:21
Postat av: Emma

Det låter som en mycket bra idé, man ska resa så mycket man bara kan! Ha det bra, nu är vi på väg på fest!! PK

2008-10-25 @ 18:50:39
Postat av: Gunilla

Lite avundsjuk blir jag på dina planer. Själv sitter man här med familj och kan inte resa och se världen själv. Men jag är lycklig med min familj så jag får väl resa med dom istället:)

2008-10-25 @ 18:55:16
Postat av: Jennie

HAha ja jag vet jag kanske är världens segaste människa ;P haha men nu har jag sett den och den var verkligen huuur bra som helst. Jag ska nog se den igen ikväll =)



Saknar dig med <3

Postat av: Bea

Är det bestämt vilket datum du ska hem? :)

2008-10-26 @ 09:45:57
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Elin

yes:) jag har på shape!



Ååh, kan nästan tänka mig det, det låter iaf hur underbart som helst! jag vill också!:P gud så roligt!:D

2008-10-27 @ 18:10:11
URL: http://eandersson.blogg.se/
Postat av: ingrid

Så skönt att du trivs! Jag vill också se Kina, så då får du åka med mig eller hur?;-) Och så kan du få ta med mig på en guide-tur i England. Har mest sett LOndon själv och mer finns ju att se. Sen finns ju Byske också...kram!

2008-10-28 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback