"Bara ett litet äventyr"

Nu börjar det verkligen dra ihop sig..
nu är det bara 3 dagar kvar tills jag far!
Att man kan vara såhär nervös!!
Som mamma säger; "Det är ju bara ett litet äventyr"
Vadå LITET!! Det är hur stort som hellst i mitt liv!!

Jaja, nog om det.
Idag blir det en fläng-dag..
ska in till Byske nu på morgon en sväng, ska även förbi morfar.
Sen blir de skellhell för ackupressur behandling, och
efter de ska ja förbi Snäckan å träffa Berit.
Ska även hinna träffa Elisabeth mellan behandlingen och Snäckan..
hur ja nu ska trycka in de :)
Men,men.. det brukar alltid ordna sig på ngt sätt.

Hoppas även på att min jacka ska komma med posten idag..
börjar som vilja ha den nu.

Ikväll blir de massage hos Inga-Lill =)
Vi ska massera varandra, hon behövde också massage.
så ja får gratis massage, om ja masserar henne först,
ändå rätt så värt :)

Näe, nu måste ja börja göra mig klar och fara ner å duscha.

Ha en underbar dag :)
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Hoppas att dagen inte körde ihop sig för mkt.

2008-09-30 @ 19:49:57
Postat av: Linnéa

Du måste rigna mig innan du drar :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback