Bilderna från Bullen ;)

Här kommer dom då äntligen, såhär drygt en vecka efter hemkomsten :)
Några av alla dom 600 bilder vi tog i Bullen :P


I planet på väg till Burgas
Hemkommen till Luleå efter 2 veckor :)


Första strandpromenaden


Balkongen
Utsikten från balkongen...


Första kvällen,förfest på balkongen :P


Ia på stranden  
Den svenska Menyn. Dock INTE god mat..            
                                      
     
Party,party ;)


Hästarna som ALLTID körde runt.
Och den svenska frukost menyn :)


Vi drack faktiskt cola ibland också :P
Utsikt från en restaurang


En kväll var de raketer utanför hotellet,
passade på att fota lite :)


Åt på Hc.Andersen.
Var inte alltför nöjd över osten men.. :P


Aquaparken =)
Det är jag som åker på båda bilderna :P


Cecilia i vågpoolen,
jag i den lilla poolen :P


Coca-Cola baren,
jag och min babe <3



Restaurangen med det GODASTE köttet.
Prövade min första bulgariska öl :)


Killen som blev lycklig att han lyckats dra in oss :P
Cecilia på Bacardi :)


Jag och Ia på Bacardi
Vi igen <3


Drinkarna var underbart goda!!


Dom underbaraste människorna jag träffat <3
Min babe <3 ;)


Slitna krigare dagen efter... ;)
Vårat skabb-hotell


Putte, vilken lirare! <3
Annelie, så himla underbar <3


Kärleken flödade under kvällen ;) <3


Dagen dom for hem :(
Kommer sakna er som fan! <3


Vindruvor som tak på balkongen :) Vill också ha...
Jag fick tillslut åka "pling-plong tåget" ;) :D


Kvällen som spårade.. :P
Här är vi bara i början.. ;)


Haha, lite ego-bild här kanske :P
Cecilia minns typ inte denna bild.. ;)


Haha, gamlingarna vi träffade på krogen!
Den äldsta är alltså över 70!! haha


Färsk Melon och ananas, underbart gott
och billigt! 5kr för ett glas :)


Tack för 2 underbar veckor babe <3
Nästa år far vi ner å gör Bullen osäkert igen!! ;)



Som sagt, endast ett urval av alla bilder, blev totalt över 600st.

Hade två helt underbara veckor, som jag alltid kommer bära med mig
med ett leende på läpparna.
Tack babe att du gjorde min semester till ett minne för livet <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Det var så lite så gumman...:)

Det kommer vi verkligen att göra..:P men vi kanske ska fara lite tidigare på säsongen iaf..;)



Love you

2008-09-28 @ 13:47:13
Postat av: Elin

jaha haha okej!=)

men hoppas du kommer att trivas då!

Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-28 @ 14:04:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: GM

Verkar som ni hade det trevligt :D

2008-09-28 @ 16:24:13
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: GM

Okej vad bra :) Så lite så.



Ha det så bra.

2008-09-28 @ 18:46:05
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åååh såg ut som om ni haft jättemysigt :)

2008-09-28 @ 22:11:02
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Elin

förstår det!:) men det kommer nog att gå bra!

2008-09-29 @ 21:13:13
URL: http://eandersson.blogg.se/
Postat av: Storesyrran (ellpet som vi skriver på Xzakt) :-D

Var är bilderna på trubaduren?? Elli

2008-10-14 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback