Dagen :)

Jag förstår inte vad det är för fel, jag kan verkligen inte ladda upp bilderna!
Jag ska ge det ett nytt försök senare idag, det måste ju funka..

Blev ingen sovmorgon idag som planerat, var tvungen ringa tandläkaren om en
akuttid, så ja gick upp vid 7 för att ringa.
Hade riktigt tur, dom hade en tid halv 10 :)
Äntligen kanske jag kan äta och dricka normalt igen! :P

Sen blir det nog en lugn dag, ska försöka packa lite också..
det är ju inte så många dagar kvar tills jag far nu.
tiden går verkligen fort..

Sen ikväll blir det hockey!! :D :D
Hur peppad som hellst!
Sen ska jag ju ha med mig Byske-brother Emanuel också,
det gör det hela ännu roligare! <3
Verkligen en helt underbar människa, och jag tror verkligen att alla vi som
går på hockeyn bara älskar honom! Vilken lirare! ;)
Vi ska äta middag på Max före matchen, haha, vilka minnen jag har från
förra gången vi gjorde det.. :P
Kan ju bara säga såhär, jag vet ingen som äter smältost som han!! ;)
Men jag älskar honom ändå, och tur är väl de <3

Näe, nu blir det att fara å duscha och göra sig klar.
Har en hel massa små-ärenden att göra i Byske förutom tandis,
lika bra att göra bort dom nu.

Skriver mer sen idag.

Ha en underbar dag.

Kram Malin


Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback