=)

Man blir verkligen glad av vädret som är nu! :)
Två dagar med strålande sol och inte ett moln på himlen! :)
Helt underbart!!
Visst, det blåser en hel del, men det kan man ta. Det är ju ändå höst nu.

Och ikväll kommer min babe hit <3
Det betyder att det bara är två dagar till vi far till Bulgarien!!
Jag tror inte jag har längtat såhär mkt ngn gång faktiskt! :)

Hoppas bara att familjen från england hör av sig innan jag far..
skulle vara skönt att få allt klart med dom innan jag reser.
Men, annars får jag väl ta tag i det när jag kommer hem,
det är ju inte hela världen :)


Näe, nu blir de att göra sig klar och sen fara till Byske.
Ska lämna tillbaka nå böcker på biblioteket, och sen till Robert en sväng.
Ska hämta pappa på jobbet vid 4a, vi ska på ackupressur i em.
(Det är som ackupunktur, fast istället för nålar så trycker man på punkter.)
Det är hur bra som hellst!!
mina nackproblem jag haft i säkert 7år har försvunnit! :)
hur underbart som hellst!
Sen efter den behandlingen ska jag hämta min babe på busstationen.
Då blir de hem och ta sig ett glas vin och bara njuta =)

Ha en fortsatt bra dag,
och tack för alla kommentarer på bloggen,
alltid lika roligt <3

Kram Malin

None
Åbyn kommer alltid finnas i mitt hjärta,
vart i världen jag än befinner mig <3


Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Hihi, nu är det några dagar kvar bara...:D

Typ, 1.5dagar..;)

tihi, love you babe

2008-09-01 @ 22:31:43
Postat av: Evelina

Wow, vilken otroligt vacker bild!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback