Flyttfest

Måste bara börja med att tacka alla som var med igår och gjorde kvällen
helt underbar!
Det var en av dom roligaste kvällarna på riktigt,riktigt länge!
Det måste helt klart göras om när jag kommer hem från England igen!! :D

Festen var då hos Annelie och vi var där i god tid före för att äta och göra
oss klara. Vid 7-tiden kom Simon förbi,och sen droppade det in folk lite
eftersom.. Gick först lite trögt med drickandet,men efter några lekar med kortleken
så var alla igång.
Inte blev jag då nyktrare av mina 24 straffklunkar..
bara för att jag har dåligt minne :P

Sen skulle vi ut på Olles men de var inte alls så skoj som vi tänkt oss,
var verkligen inget folk där! så vi stannade högst 5 minuter där inne.
Sen gick vi in på Old Williams och kikade, och där var det en hel del folk,
synd bara att alla var 30+! :/
Så vi gick därifrån rätt fort också..
frågade nå folk utanför Ballen om de var värt att gå in, men dom sa att det
var rätt dött även där..så vi gick till Max för att äta istället :P
Och det komiska är att det var typ mest folk där inne! :P

Sen blev de att fara hem. Fick skjuts till Åbyn av pappa vilket var skönt.
Älskar att vakna i min egen säng sähär dagen efter,
Så nu blir de att göra sig klar, åka in till byske och ta bussen in till stan igen.
Blir att ta sig ngn öl före hockeyn, och sen upp på ladan =)
Blir dock inte Olles efter matchen som planerat,syrran från Luleå
kommer förbi så man måste väl vara hemma och säga hej..
hon kommer ju för att träffa mig innan jag far..
Men,men, jag får mig ju ngn öl före matchen ;)

Nej, nu blir de duschen och frukost.
Ha en fortsatt bra dag, och håll tummarna för Aik ikväll :)

Kram Malin


Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback