Lugna dagar =)

Varit en riktigt lugn dag idag.
Blev att ligga vid poolen och bara ta de lugnt, ratt skont faktiskt. =)
Sen blev de siesta, som vanligt pa eftermiddagarna,
och efter de gick vi ivag for att fixa Ias naglar.
Tog som lite langre tid an ja forst trodde, satt dar i tva timmar och vantade..
men,men, de far man ta. Vi har ju semester ;)

Ar aven helt klart med England nu.
Steve ringde mig igar, och nu ar biljetterna bokade!! :D
Jag far den 6e Oktober, och kommer hem den 21a December.
Fattar ni, jag ska verkligen ivag!!! :D :D

Har inte hant mkt annat har nere, vi har ju vilat upp oss nu under tva dagar.
Far se vad vi hittar pa i morgon.
Och vilka dagar vi gor vara utflykter.
Ska ju ivag med en bat en hel dag och bara sola och bada,
och sen en dag pa vattenlandet..
som typ var de minsta jag har sett!! haha, har nog inte sett ngt sant litet
nagonstans dar vi varit. Men, det ar iaf nagra vattenbanor, man far vara nojd
med det :P

Hoppas alla har det bra dar hemma,
och lamna garna en rad nar ni varit inne och last.
Roligt att se vilka som varit inne =)

Nae, nu blir de att ga till hotellet, hamta pengar, och ata middag.
haller utan att overdriva pa att hungra ihjal!!

Kommer val uppdatera om tva dagar igen.
Hall utkik ;)

Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

Roligt ätt läsa om att ni kopplar av. Har sett pers nya brud i dag. Hon såg riktigt trevlig ut.Läste just i ditt brev att det var den 6 du skulle åka. Vi får kolla vidare när du har fått mailet av Steve.Nu ska jag lägga mig för jag jobbar ju i morgon till halv fem. Kram

2008-09-06 @ 22:54:59
Postat av: Emilie

åh vad underbart ni verkar ha det! och varmt och skönt.. det är det ju inte direkt här! Märker ju vad jag har missat en massa i ditt liv, England?! vad tusan! så himla roligt! men när kommer man få se dig nästa gång då? måste ju då höras när du kommer hem så man får sig en liten uppdatering om allt!:) ha det så bra nu! du ska veta att jag saknar dig, våra dagar genom gymnasiet! du är ju helt underbar! aja, nu är det läggdags. sola och bada åt mig med! puss&kram

2008-09-06 @ 23:34:17
Postat av: Inga-Lill

Lördag i Åbyn

Idag har vi haft en jättefin dag, men var mest inne.

Therese och Signe var hela dagen, ja då blir mest att mysa med Signe. Ja sen var det ju nästa grej Niklas var hemma installera mina nya högtalare, nu är det din tur att var avuns, wow vilket ljud!

sen fick jag en liten snabbkurs i lite av varje, det jag behöver och lite mer där till. Med musik, nedladdning och annat smått och gott.

Ni hörs ju ha hur bra som helst, men det är ni värda äta god mat, hitta på saker och sen bara mysa på med sol och bad, kan ni begära mer, sola till mig också. Men tur att Sun Tan finns, ha ha.

Kram

2008-09-07 @ 00:26:16
Postat av: Jennie

Åhh vad härligt ni verkar ha det, blir lite små avis:P

GUUD vad roligt med England Grattis :D

Postat av: Porre

Lördag i Byske/Skellefteå

jobb jobb jobb...eller inte. visar sig att min hjärna har tänkt sig lite migrän idag, så det blev att sjukskriva sig och åka till stan istället för att desperat få tag på migränmedicin.. kul! hade nog hellre jobbat, faktiskt. men men sånt är livet! ni verkar ju ha det desto bättre där borta i solen och värmen (fast igår var det JÄTTESOLIGT här också, lagom roligt tyckte mitt migrän-huvud)

ha det underbart vännen! puss

2008-09-07 @ 09:40:48
Postat av: Bea

Roligt att läsa ni har det bra :) Vill åxå! Vad ska du göra i england? ? ? Kram

2008-09-08 @ 11:09:34
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: paletten

roligt höra eller läsa att ni har det bra där i bullen.här tittar solen fram på en lånad tid.Tur att inte dimman ligger tät varje dag:.)kram.

2008-09-08 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback