Miniuppdatering

Nu fuskar jag lite, jag som inte skulle uppdatera forran i morgon.. :P
men babe ville ju inte sitta hela sin tid, sa jag snodde dom sista minuterna =)

Allt ar fortfarande toppen, och vadret kunde inte vara battre.
ar verkligen sa himla glad att vi for ivag,
kunde verkligen inte ha farit med battre sallskap!!
love till dig Ia <3



Och mamma, det gar inte med bilderna.
vi ar ju pa en dator som ar i stan..
haha, varat skabbhotell har knappast ngn dator ;)


nae, nu blir de at tinhandla lite vykort,
och sen ata.

lugn kvall ikvall, blir inge drickande alls.
trots att de ar fredag..men som inga-lill sa,
vi kan ju ha fredag varje dag ;)

ha de bast
kram Malin och Cecilia

Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

jag saknar dig sjukt mycket älskling :(

vi måste ses innan du åker till England, annars kommer jag ju att få panik :(

Jag saknar dig så det gör ont..

Hoppas du har det bra där nere i värmen :)

kyssar på min Malin <3 älskar dig gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback