Nervös

Har just lagt på telefonen efter ett samtal med Alice..
Mamman från England..
Och nu börjar jag verkligen bli nervös!! Förstår ni hur kort tid de är kvar tills jag far!
En sak som känns ganska skönt, de är att hon är lika dålig(?) som jag på engelska.
Hon pratar ju tydligen mest Tjeckiska med sin man och så, så hon har ju inte
heller engelska som modersmål. Det känns ändå skönt..
då behöver dom inte stirra ut mig som en tönt när jag står där och inte hittar orden.

Det kan inte hjälpas, hon säger att jag inte behöver vara nervös, att allt kommer gå bra,
men hallå, jag kan inte styra över det.
Så fort mobilen ringde och jag såg texten Alice London, så började hjärtat slå några
extra slag, och pirret i magen började.
Men ändå, så himla roligt de ska bli!! :D
Fattar ni att lilla jag vågar göra de här!
Lilla fega jag vågar fara till England till en helt främmande familj och ska vara
där typ länge!
Jag måste ändå skriva att jag är lite stolt över mig själv..
faktiskt!

Näe, nu måste jag ta tag i packningen..
har inte ens börjat än.. :P

Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

Älskling,

du får inte åka :( kommer sakna ihjäl mig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback