Överlevde =)

Då var man hemma igen då..
Eller, vi kom ju i går morse, men energin för ett inlägg har som inte funnits förrän nu.
Finns kanske inte nu heller, men ja ville som meddela att jag lever och att resan hem gick bra =)

Är på bladis just nu, har varit med Gääb och handlat för en stund sen.
Blir att fara på hockey snart, är ju premiär ikväll :)
Ändå lite roligt, och skönt att de börjar om, nu blir allt som vanligt igen.
Eller nästan.. jag kommer ju inte kunna gå på matcherna som ja brukar,
jag flyttar ju fasen snart..!! Det är helt sjukt, och jag får panik då jag tänker på det..
England!! vad tusan tänkte ja på??! :O
Men,men.. ja tror de kommer bli underbart när ja liks kommer mig dit.


I morgon ska jag engagera mig och skriva massor om resan,
och dessutom visa er bilderna! :D
Ska iaf lägga upp några av bilderna.. :P
Alla kommer, de lovar jag <3


Näe, nu väntar hockeyn :D
Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Miss Lyckad

Välkommen Hem!!!



Du har en utmaning hos mig.



Kram

/ Miss Lyckad -pust nu kommer kylan -

Postat av: SimoRn

Välkommen ;-)

Vad var det du skulle göra i england? :)

Avskedsfest på fredag ;-)

2008-09-19 @ 13:44:32
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: evve

nämen vad är det jag läser, ska du flytta till England? Hur kom du på den ideén? =) roligt att göra nånting sådant. Ska du jobba där då eller vad blir de? :) Kram/evve

2008-09-19 @ 14:28:50
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback