Soligt :)

Oj vilken varme det ar har nere!! hur skont som hellst!! =)
ligger nog kring 30grader i skuggan, och ca 22-23 i vattnet.

Kommer inte kunna lagga ut nagra bilder under tiden vi ar har,
fanns inte ngt uttag pa datorn sa de gick..
men,men.. ni far overleva helt enkelt ;)
hade ju dock varit lite roligt att gora er lite mer avis :P


Igar blev en lugn forsta-dag, vi gick runt och kikade hur det sag ut,
at en pizza till middag vilket vi inte gor om!!
det var den vidrigaste pizzan jag nagonsin atit!
Bara en massa ost, och 4stora skivor skinka ditlagd pa degen..
men,men..
sen blev de att ga ut pa Francos, ett stalla en kille tipsat oss om.
Det var riktigt trevligt, och BILLIGT!
Fattar ni att man far tva drinkar for 35kr!
haha, lite skillnad mot for hemma!

Blev kvar dar langre an vi forst tankt, de var en som sjong dar som jag bara var
tvungen att hora klart innan vi gick.
Vi lovade honom att komma tillbaka aven idag och lyssna,
och da skulle vi fa hans autograf  ;)
haha, de ni!

Vi akte parisehjul ocksa igar!!
haha, fasen sa radd jag var dom forsta tva varven!!
satt typ och holl fast mig hela varvet!
sen vande jag mig och kunde faktiskt njuta lite av utsikten =)

Sen gick vi annu en runda runt och kikade..
en runda som blev MKT langre an vi forst trodde..
och cecilia trodde typ inte vi skulle hitta hem,
men de gjorde vi!
for mitt i allt sa stod grabben som tipsat oss om Francos dar
framfor oss, och da visste vi ju vagen. =)

far se nar det blir att gora ngn utflykt.. vi har ju som nagra dagar pa oss.
har iaf planerat att fara till vattenlandet, shoppa, och kanske  aven en batutflykt.
Vi far se vad och nar allt blir. Det ar ju ganska skont att bara njuta pa stranden ocksa :p

Nu ska vi ivag och ata, ska testa Francos idag.
dom hade ratt bra erbjudande.
om bada tva bestallde en kottratt, sa ingick det en flaska vin!
och allt som allt gick de pa ca 70kr var!
latt vart! och jag hoppas den maten ar godare an gardagens..

Sen ikvall blir de som sagt Francos igen, for att lyssna pa sangaren fran igar.
Sen vet vi inte vad de blir, men det ordnar sig alltid.

Hoppas ni har det bra dar hemma i regnet ;)
nae, nu retas ja bara.
jag hoppas faktiskt att ni ocksa ska fa lite sol!

Ha de underbart.
Skriver nog mer i overmorgon.

Kram Malin och Cecilia

Skriv något roligt :)
Postat av: mamma

det var roligt att läsa från er. Hur är det med den dåliga lukten som du kännde på hotellet?Finns det ingen annan dator tex på stan som kanske det går att lägga ut bilder från. Det får ni väl se längre fram. Kram

2008-09-04 @ 19:09:43
Postat av: Inga-Lill

Ja man kan ju inte annat säga att ni har ju betydligt varmare än vi, igår kom ju världens regnskur och i dag har det blåst. riktigt skitväder, det är väl kul att höra!



Men i morgon är det ju fredag men inte ens de kan väl göra er avuns, för ni har ju fredag varje dag!

Synd ppå bilderna men jag lär väl få se mig less när ni kommer hem" skojar, ha ha" de ska jag se framemot.

Nu är det bäst att jag slutar för jag ska väl ha nåt att skriva sen också.

Kram till er båda!

2008-09-04 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback