Uppdatering

Känner verkligen hur dålig jag är på att lägga upp dom där bilderna,
och att skriva från resan..
Men ja, jag vet inte vart min energi tar vägen..
det är som att all energi bara försvinner på en gång utan att jag gör ngt..
måste bättra mig..

Idag har jag varit ute större delen av dagen, är ju riktigt härligt väder.
17.6grader och strålande sol! Hur skönt som hellst!
Har hjälpt morfar att gallra ur vinbärsbuskarna, och sen bara njutit vid solväggen.
Försöker att koppla bort tankarna på att jag faktiskt far snart..
visst, jag vill fara, det vill jag verkligen!
Men ja, det är så snart.. jag är så nervös.. och ja.. hjälp!

Men,men, nog om det nu.. det är ju ändå mer än en vecka kvar.. :P


Sitter och lyssnar på underbar musik för stunden.
Soundbreak - How Long
Så himla underbart bra!!
Och inte blir det sämre av att jag har träffat sångaren nere i Bullen..
hihi, ni skulle bara veta :P

Näe, nu ska jag nog försöka ta mig ut i solen igen.
Ha de bäst.

Kram Malin


Skriv något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback