*Utmaning Antagen*

Denna utmaning levererades av:

Miss Lyckad (http://miss-lyckad.blogspot.com/)


Fem saker i min frys:
1. Majskolvar
2. Isbitar
3. Pommes
4. Basilika
5. Massa frost-is

Fem saker i min garderob:
1. SKOR
2. Väskor
3. Gamla parfymflaskor
4. Galgar
5. En hög med kläder jag inte vill ha

Fem saker i min bil:
1. Cd-skivor i massor
2. Massor med kläder och skor
3. En hel massa skräp..
4. Saker jag inte har ngn aning om att dom är där
5. En massa småpengar

Fem saker i min handväska:
1. Massa medlemskort i en enda röra
2. Mobilen
3. Småpengar
4. Massor med pennor
5. Parfym

And the challenge Goes on 2:

Simon (simorn.blogg.se)
Linnéa (svanhoolm.blogg.se)
Pia (piabur.blogg.se)


Skriv något roligt :)
Postat av: Linnéa

hihi förstår det ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback