Firar 6manader!

Okej, forst ett stor FORLAT!
Jag har inte uppdaterat er om ngt alls pa over en vecka..
vet inte riktigt varfor.. tiden har inte funnits, och energin har varit slut.

Maste aven saga ett stort TACK till er som varit inne och kikat varje
dag i vantan pa att se ett livstecken fran mig.
Minst 10personer har varje dag kikat in.
Kanner att jag far lite daligt samvete nu..
LOVAR att forsoka borja skriva varje dag igen,
aven om det bara blir nagra fa rader :)


Ja, semestern ar iaf slut nu sen sist jag skrev.
Var helt underbara dagar! Sov och sloade en hel massa!
Haha, det var ngt som min kropp verkligen behovde!
Sa nu kanner man sig lite battre igen.

Var hur underbart som hellst i tisdags nar Aston kom hem igen!
oj vad jag saknade honom! <3

jag menar,vem skulle inte sakna denna sotnos?

Och idag firar jag 6 manader har i England! :)
Kan ni fatta?! 6 MANADER!
Forstar inte vart alla dagar har tagit vagen!
Tiden gar verkligen fort nar man har roligt!
Vem vet, kanske blir det 6mander till-kanske inte.
Tiden far utvisa svaret pa den fragan.


Ska lamna in min dator pa lagning i morgon.
Ska bli skont att fa tillbaka den.
Kanner mig lite handikappad utan den..
Kan inte prata pa msn med er dar hemma,
alla mina bilder ligger dar..
ja, jag har helt enkelt en stor del av mitt liv i den dar datorn. :p
tragiskt men sant..


Nae, nu maste jag slita mig fran datorn.
Ska ut i solen igen.
Har haft en helt underbar sommardag har idag.
+22 i skuggan, stralande sol och nastan ingen blast!
Sa kladseln for idag blev tunna piratbyxor och en tunn skjorta
med korta armar
. Helt underbart att kunna ga kladd sa
redan den 4 april. Det ar man inte van med hemma precis :)


Hoppas alla har det bra dar hemma.
Snalla, lamna en kommentar om ni laser det har.
Vill veta vilka sotisar som e inne och laser,
vill veta hur ni har det, hur ni mar.
Snalla, uppdatera mig om ert liv! :)

Kramar i massor
Malin


"Solen skiner, himlen ar bla,
vad det ar skont att leva da..."


Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Gummsan, jo du har blivit lite dålig på att uppdatera, men men jag vet ju varför.. Saknar dig trubbelfia, ingen att prata strunt med längre..



Miss ya

2009-04-05 @ 15:36:50
Postat av: Åsa

vill också ha 22+ och sol! här är de bara slask å så fort gräset tittar fram så snöar de :( grattis till 6 månader eller nåt :) saknar dig gumms! puss!

Postat av: Elisabet

kan bara instämma med föregånde..VILL OXÅ HA SOL!!!

man har blivit lite bortskämd med mild vinter att man vill ha vår i april, som vi någonsin har haft det!?! kramisar vännen min <3

2009-04-06 @ 15:07:41
Postat av: BeverlyWagner

Våren är på väg men jag kan inte se några förändringar! Kanske du väntar på lite nya idéer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback