Hihi

Borjade inte sa bra med mitt lofte,
glomde uppdatera redan dagen efter ;)
Men,men, nu skriver jag iaf.

Helgen har varit helt underbar!
Har legat ute pa solstolen i bikini med en riktigt bra bok
och bara njutit!
Tank om alla dagar kunde vara sa! :)

Sa nu borjar man fa lite farg iaf, ar sa otroligt vit efter vintern..

Dagen idag har varit lugn.
Varit ute storre delen av dagen, dock ingen sol idag..
Men vi har +20 anda, sa man kan inte sitta inne.

Just nu ligger Aston och sover, han var riktigt trott
efter en hel dag ute.
Blir gymmet for mig ikvall da Steve kommer hem,
maste ju halla formen nu da man borjar visa sig i bikini ;)

Blir en kortare vecka an vanligt den har veckan,
pga paskledigheten sa ar Alice hemma pa fredag och bada
tva ar hemma pa mandag. Sa jag far 4 dagars ledigt! =)
Kanns som de kan behovas.

Horde igar att vi mest troligt far ut pa nattklubb under helgen.
Ska bli riktigt trevligt, men dock kunde sallskapet ha varit lite battre.
Men ja ska inte klaga, far ju iaf komma mig ut pa na skojj :)


Och just ja, jag maste beratta..
fick igen datorn idag.. dom kunde inte laga den!!!!
Det betyder att jag inte har ngn egen dator mer har!
Fast vi ska ringa foretaget som gjort datorn,
ska hora om dom tycker det ar vart att lamna in den till dom,
jag hoppas verkligen dom kan fixa den!
Och om dom inte kan de, sa hoppa jag innerligt att dom kan radda dom
bilder jag har pa datorn!
Jag har fasen ALLA bilder fran tiden i England dar,
och jag har inte sparat dom nagon annan stans!
Dum som man ar...
sa jag haller tummarna att dom kan radda dom!


Nae, nu blir de att sloa lite framfor dumburken innan Aston vaknar
och det blir dags att ga ut igen.
Ni far ha en bra dag/kvall.

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Emilie

Snart kommer jag och hälsar på dig! jag vill också ha det varmt och skönt! Men snart kanske man flyttar söder ut. Till Umeå iaf:P Blir nog inte Gtb:S

2009-04-07 @ 10:08:18
Postat av: Anonym

Snart kommer jag och hälsar på dig! jag vill också ha det varmt och skönt! Men snart kanske man flyttar söder ut. Till Umeå iaf:P Blir nog inte Gtb:S

2009-04-07 @ 10:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback