Kortis

Blir en riktigt kortis-uppdatering ikvall.
Har haft fullt upp hela dagen, sa det har inte funnits tid att skriva tidigare.

Har varit en helt underbar dag, med stralande sol.
Har varit ute hela dagen med Aston,
varit till parken, hamtat klader fran kemtvatten,
lanat bocker pa biblioteket,
och sjalvklart legat ute och solat! :)
Helt underbart nar vi har dessa sommardagar!



Men nu blir det en tidig kvall, ska lagga mig nu.
Ar sa otroligt trott pa dagarna, och jag maste verkligen
gora allt for att fa tillbaka energin.
Sa igar la jag mig 8.30,
och idag blir det alltsa 9.30.
Valdigt duktigt av mig, eller vad sager ni?? :p


Ha de bast,
hoppas jag far tid att skriva i morgon.
Och glom inte att skriva en rad!
har ingen aning om vilka som laser nu mer..

Puss Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Josefin

Jag vill också ha sommar! :)

Låter som du har det bra där borta, kul att höra :)

Kram

2009-04-07 @ 22:47:04
Postat av: pappa

vi går i bastkjol här hemma.puss o kram .

2009-04-07 @ 23:24:54
Postat av: cecilia

gumman, du är kass på att komma ihåg att ringa..;) hihi, men jag förlåter dig..:D

Saknar att prata med dig varje dag bara..



Love

2009-04-08 @ 13:44:03
Postat av: mamma

syns det inte vem som svarar numera eller? Kul att ni har fint väder . Vad det lider kommer vi också att få det.

2009-04-08 @ 18:22:40
Postat av: Linda

Hej var det du som skrev på min blogg när var du gravid????

Eller är du det nu?????

Eller var det den gången för jätte länge sen det du har berättat????

2009-04-09 @ 21:55:51
Postat av: evve

Jo han är ruskigt bra! Jag kan inte sluta lyssna på honom. Det är något "magiskt" med sången, låten o han.



Hur är de med dig?

Vad gör ni nu under påsken?



Glad Påsk på dig! =)



Saknar dig med!

Kram

Postat av: emelie

Hoppas du har de superbra =) jag är avis på dig. sköt om dig! kram

2009-04-11 @ 19:04:30
URL: http://emelieli.blogg.se/
Postat av: Bea

Saknar dig åxå! :)

2009-04-12 @ 08:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback