Till pappa! :)

Haha, ja, detta inlagg ar till pappa :)
(Och alla andra som kikar in har varje dag och tvingas inse att jag
fortfarande inte har uppdaterat.)

Men som sagt, mest till pappa denna gang.
Kunde verkligen hora pa hans rost att han ville se en uppdatering.

Men det blir inga bilder som jag lovat.
Steve ar upptagen pa datorn, och jag fick en liten stund att skriva.
Har inte tid att ladda upp dom nya bilderna pa Aston.
Dom kommer mest troligt efter helgen.
Eller nej, da kommer de bilder fran mammas och min helg i London.


For i morgon bar det antligen av till London
for att spendera helgen med mamma! :)
Hennes fodelsedagspresent av mig och en hel massa andra
folk var ju en resa till London och vaxkabinetten.
Sa nu bar det antligen av!! :)
Har verkligen sett fram emot det sa lange nu.

Ska bli helt underbart att komma ivag fran Green Street over helgen
ocksa. Slippa vardagen for en stund.
Och slippa se samma manniskor varje dag.


Ja ni, inte mkt mer som har hant sen sist jag skrev.
Mitt liv ser ratt lika ut varje dag,
ratt enformigt och trist.
Men,men, jag far ju vara med en riktig sotnos,
sa jag ska val inte klaga.

Nae, nu ska jag lamna tillbaka datorn.
Far skriva mer efter helgen. :)

Sa pappa, nu har du fatt ett inlagg bara till dig! :)
Lovar, jag ska bli battre pa att uppdatera.

Alskar och saknar er alla dar hemma <3
ska verkligen forsoka ta mig hem snart.


Puss Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: pappa

tack de va snällt.P.K.

2009-04-16 @ 23:58:06
Postat av: Elisabet

ha de så skönt med din älskade mor i ett underbart london..kramisar

2009-04-18 @ 10:00:21
Postat av: cecilia

Saknar dig gumman..

Vill bara höra bra saker om din helg nu..:)

Puss stumpan

2009-04-19 @ 15:51:03
Postat av: Linnea

Det är mycket som har hänt här kan jag lova dig gumman , du kommer nog inte tro så mycket när du väl ser det..

Jag kan ju iaf säga att jag har tagit hål i näsan nu och tagit ut den i läppen :)

Postat av: Linnea

Du måste hälsa på mig då <3

saknar dig så enormt, älskar dig

2009-04-20 @ 21:17:50
URL: http://svanhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback