Trevlig Valborgs!

Trevlig Valborgs pa er allihopa! :)



Hoppas alla har en trevlig kvall,
och mys fran mig nar ni star framfor majbrasan.
Kanns verkligen konstigt att inte se ngn brasa i ar,
men man overlever nog det ocksa :)

Har suttit ute i solen och varmen nu ikvall,
last en bra bok och njutit av gott vin.
Sa jag har myst lite for mig sjalv har borta.



Kort uppdatering av vad som hander i mitt liv just nu...


Hade planerat att komma hem i borjan av juni,
men beslutat mig for att skjuta upp det till juli istallet.
Kommer jag hem i juni ar risken stor att jag inte kan
ta mig hem till PDOL i juli,
och ni som kanner mig vet att det missar jag INTE.

Nu blir det att ga ut en svang igen,
klarar bara inte av att se hur Alice behandlar Aston,
jag gor bara inte det!
Hatar verkligen nar Steve jobbar kvall och hon har ansvaret over honom
Nastan pa gransen att man skulle anmala henne,
det borjar overga till forsummande av barn det har..

Naval, nu ska jag ut en stund igen innan de blir for kallt.

I morgon blir de Forskolan med Aston pa morgonen,
sen ska jag forsoka stada mitt rum medan han ar dar.
Sen far man se vad de blir,
funderar pa att ga ut sen pa kvallen,
alltid trevlig att satta sig pa pubben en stund,
ta en ol och njuta av lugnet.




Saknar alla er darhemma sa otroligt mkt!
Kan inte med ord beskriva hur mkt jag skulle vilja vara dar
hemma med er nu!
Ni ar dom som far mig att orka nar allt ar tungt,
ni ar anledningen till att jag kliver upp varje morgon.
Utan er vore jag inget!
Jag alskar er av hela mitt <3



Till er,
mina alskade vanner
och min kara familj <3


Skriv något roligt :)
Postat av: Mathilda

Vi saknar dig oxå, ska bli kul att träffa dig i sommar! Kram från M-familjen

2009-05-03 @ 19:14:09
Postat av: pappa

jag är kär i mamma.puss o kram

2009-05-03 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback