Vart tar dom vagen??

Ojoj, vart tar dagarna vagen?
Kandes som det var igar jag var med mamma i London,
och redan har en vecka gatt!
Har inte ens lagt upp bilder fran helgen, SKAMS pa mig!

Kommer skriva ett langre inlagg ikvall om helgen som var,
och aven lagga upp nagra av dom bilder vi tog.
Dock har mamma dom flesta bilderna,
for hon var tvungen lana min kamera :p


Fortfarande helt underbart sommarvader har.
Gar omkring i bikini pa dagarna nar jag ar ute med
Aston pa bakgarden.
Hur underbart som hellst da man borjar bli brun redan i april! :)

Nej, det har var allt jag hann skriva just nu,
Aston vaknade nyss, sa nu blir de lite fika och sen
ut i de fina vadret igen.
Skriver som sagt mer ikvall, och da kommer de bilder fran helgen!


Hoppas alla har det bra dar hemma,
saknar er <3

Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: pappa

kul att höra av dig . puss pappa

2009-04-25 @ 09:25:56
Postat av: mamma

Ja, du gumman veckorna går fort, men kul hade vi. Roligt att ni också har bra väder. I dag tog jag av mig långkalsongerna för värmen tog över. Kanske kommer dom på ngn dag till ifall kylan slår till. Ha det bra i fortsättningen också.

2009-04-25 @ 18:43:30
Postat av: Linnea

Kom hem Malin, jag saknar dig enormt <3

Postat av: julia

vem är aston? =)

2009-04-27 @ 13:45:48
Postat av: Elisabet

jag är så glad att snart är all snö borta!!

kul att helgen med din mor blev lyckad,hoppas du har hemlängtan, så vi får ses snart;)

kramisar

2009-04-29 @ 09:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback