England

Da ar jag tillbaka i England igen, kanns faktiskt riktigt skont.
Dock ar jag otroligt trott,
klev upp 3.45 i morse och borjade farden,
och har sitter man nu, klockan visar snart 21.30
och jag har ju som gjort en timma extra pga tidsskillnaderna..
men,men, man ska val inte klaga.
Nu ar jag har iaf.

Oj sa glad Aston blev att se mig!!
Hans leende da jag klev in genom dorren...
onskar jag hade filmat den stunden!  Men i mitt minne kommer det alltid
finnas kvar, det ar da sakert.
Sen vagrade han lata mig vara, han skulle ga med mig i handen
overallt. sotnosen! <3
Sen har han suttit i mitt kna och bara kramat och pussat mig
om och om igen! Ar det karlek eller vad?
Typ hans satt att saga att han saknat mig!
Och oj vad jag saknat honom!
Langtar massor tills i morgon da jag far en hel dag med honom!! <3

Nae, nu far de racka med uppdatering, nu maste jag sova!
Annars kommer jag aldrig overleva att kliva upp vid 6-7 tiden i morgon.

Ha de bra nu sa lange, skriver mer i morgon.
Och btw, det blev inte ngn lagenhet i Skell i September..
men de ordnar sig alltid. de finns ju alltid en mening med allt ;)

Ha de bast
Kramar Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Ska försöka gumman.

Men vi ser hur det går..



Saknar dig

Postat av: mamma

Synd att ingen filmade när du kom fram. Men du har det ju som sagt var kvar i ditt minne.

2009-08-14 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback