Dåligt

Jag har blivit otroligt dålig på att uppdatera här känner jag..
kanske för att det inte händer så mkt nytt,
och kanske för att jag inte vet om de löns?

Jag menar..då ja var i England var de ju som ett
enkelt sätt att snabbt berätta för er vad som hände
runt mig.
nu då jag är här.. ja då vet ni ju som de ändå :)

Dock vet ni inte allt, långt ifrån.
Just nu planeras de inför framtiden.
Många planer finns det, svårt att bestämma mig bara.

kommer försöka håller er uppdaterade om vad som
finns i mina tankar å så :)
Dock måste jag ju först veta om ngn ens läser här längre?
annars behöver jaj u inte vara fullt så aktiv :P

Ha de bäst
Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Gunilla

Jag är då en flitig läsare:):)

2009-12-14 @ 07:19:51
Postat av: KArin

Jag läser den också, kollar varje dag om det är något nytt. Kram och fortsätt att skriva!

2009-12-14 @ 09:00:38
Postat av: Ia

Men gumman, du vet ju att vi läser..;) Vi kanske bara är lite dåliga på att kommentera...:P

Postat av: Miia

Jag läser då INTE!!! som du kanske förstår :-). Å köp risgryn istället för mannagryn nu då julen närmar sej ;-).

2009-12-14 @ 20:26:57
Postat av: Bea

Åh de skulle ja gjort!! nåja försent nu :S kram

2009-12-14 @ 22:41:02
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men typ, har ändå inget för mig på dagarna :P

2009-12-15 @ 19:27:18
Postat av: Åsa

Ja men typ, har ändå inget för mig på dagarna :P

2009-12-15 @ 19:27:44
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback