Hel arbetsdag

Idag ska jag då pröva mig på en hel arbetsdag igen.
Får se hur det går.
Känner mig lite bättre i kroppen,
har slutat gå på medicinen eftersom dom 10 dagarna
har gått, och ja..
Jag undrar hur detta kommer gå.

Gick upp för trappen typ 3gg på rad i morse,
och efter det var jag helt slut och hade ont
i bröstet igen...
ngt måste ju fortfarande vara fel?
Men ja, jag ska pröva jobba på idag.
är i Kåge mellan 8-17.30,
håll tummarna att de går hela dagen,
nu måste jag börja komma igång igen! :)


Blir en lugn kväll ikväll,
blir typ sängen direkt efter middagen :p
är helt slut!!
Sen blir de jobb i morgon igen i Kåge,
jobb Ica hela onsdagen,
och sen äntligen,
julafton!



Inte för att jag har ngn julstämning direkt, men ändå,
julafton är ändå julafton.

Inte mkt mer att skriva just nu,
ska göra mig klar för att fara.
måste skotta fram bilen också,
inte lite de vräkt ner under natten!!
Skönt med en vit jul iaf! :p

Ha en underbar dag,
vi hörs!
Kram Malin


Skriv något roligt :)
Postat av: Miia

GOD JUL!!! Hoppas RISgrynsgröten smakar gott!!!

2009-12-24 @ 08:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback