okej då :)

Okej då, jag får väl ge mig, och sluta gnälla på få kommentarer.
Ni kan ju faktiskt :p
ställer ja bara rätt fråga så kan ni ju skriva en rad ;)

Jag lovar er, i morgon em/kväll kommer det en uppdatering
om framtidsplanerna som finns just nu.
Hinner inte skriva ner allt nu,
ligger i sängen och bara måste stänga av datorn nu och
försöka sova. Måste känna mig bättre i morgon,
för jag MÅSTE jobba i morgon på Ica.
Jag vet, många måsten, men ja..
jag har varit hemma i en vecka nu..
klättrar snart på väggarna!! :s

Dock är de ju tyvärr så att även om jag skulle klara att verkligen
klättra på väggarna skulle nog inte kroppen gå med på de just nu.
FY vad energilös jag varit den här veckan!
Om jag gått upp och ner för trappen 1g så har jag
varit tvungen att lägga mig och vila.
Då förstår ni hur slut min kropp är!! Helt sjukt!

I morgon ska jag iaf tvinga kroppen att jobba lite igen.
Sitter på Ica mellan 8.45-17.00.
Bara hålla tummarna kroppen orkar! =)

Näe, nu stänger vi datorn för ikväll.
ha de bäst
Kram Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Karin

Hej Malin! SNÄLLA ta det försiktigt på jobbet. Det hörs att du inte mår bra kroppsligt. Kram

2009-12-16 @ 08:43:29
Postat av: Ia

Gumman krya på dig ordentligt nu..

Vill ha en frisk tös att ringa till lite nu och då..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback