Sjuk igen?

Säg inte att jag börjar bli sjuk igen?!
jag orkar inte, och har verkligen inte tid med det!

Det började igår kväll, kände av trycket över bröstet
igen, och var mer trött än vanligt.
La mig tidigt för att försöka sova bort vad de nu än var.
Vaknade flera gånger under natten av att trycket
över bröstet var tillbaka..
riktigt otrevligt, men läkaren sa att de inte var nå farligt..

Så nu får vi se hur de går på jobbet idag.
Jobbar 8.30-17.30 i Kåge.
Får se om man pallar hela dagen.
Har lovat mamma att om jag känner av ngt under dagen
så ska jag sjukanmäla mig och sen fara till vc för
att kolla upp det igen.
Kanske kan dom ge mig starkare mediciner denna gång?

Hoppas iaf på att det inte ska komma tillbaka!
Behöver pengarna, och ja..
sjuk vill man väl aldrig vara?



Fick samtal igår som verkligen gjorde mig fundersam..
vet inte alls vad jag vill längre.
Är bara mer förvirrad nu än tidigare..
men,men..
"kommer tid, kommer råd", som de så fint heter..



I morgon är de jobb på Ica som gäller.
Sen är de HOCKEY! :D
Skellefteå - Modo.
Behöver ja säga vem som kommer vinna?? :p
Ska dit med Simon och hans familj.
Ska bli riktigt trevligt :)
Ska sluta tidigare på Ica så man hinner.
Tack Simon att ja fick följa!! :D


Näe, ha nu en underbart bra dag.
Notera även att det INTE snöar ute! =)
Som vi har väntat på den dagen...!

Kramar i massor
Malin

Skriv något roligt :)
Postat av: Ia

Ta ordentligt hand om dig nu gumman.

Vill inte ha dig sjuk nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback