7h20min

Ja, nu ar det endast 7timmar och 20minuter kvar innan
jag lamnar 38a Green Street for den har gangen.
Har packat ner min dator,darfor inte alla bokstaver ar med =)

Kommer sakna Aston sa otroligt mkt!
Helt sjukt!
Har sagt att jag bara maste fa lagga honom ikvall,
jag behover alla kramar man far av honom
da han ar trott! :)

Ser inte riktigt fram emot 13timmars resa,
men inte mkt att gora at saken..
battre an dom nastan 30 timmarna ja hade da ja flog fran
Skavsta. Sa man ska val inte klaga den har gangen.

Kande nu pa eftermiddan att de ska bli riktigt skont att komma
harifran en stund. Dom gor inte annat an att grala
nu igen, sa de ska bli skont att vila oronen en stund ;)
Sa de till Steve ikvall, och han forstod.
Han bad om att fa min biljett till sverige,
han ville ocksa komma ifran de har en stund.
Haha, ja kommer INTE ge bort den, ja vill till Sverige! :p

Nae, nu ska jag kolla att ja har packat allt,
och sen blir de mys med Aston innan han ska sova.

Hoppas alla far en fortsatt bra kvall.
Snart ses vi!

Kramar Malin


Kommer sakna min lilla alskling <3

Men jag far ju traffa en annan liten alskling.
Melvin <3

Skriv något roligt :)
Postat av: pappa

jag väntar på flyget i morgon puss

2009-02-19 @ 23:12:16
Postat av: Emilie

Hinner man ses nåt? hör av dig!:) kram

2009-02-21 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback