Äntligen Måndag! =)

Haha, ja ni läste rätt!
Jag chockar mig själv med att känna så,
ÄNTLIGEN MÅNDAG! =)

Det kan ju ha ngt att göra med löftet jag gjorde till mig själv före helgen,
att INTE hjälpa Alice med något om hon bara struntade i Aston..
och vad tror ni har varit hela helgen??
Total ignorering av sin son.
Han har suttit i en stol framför tvn hela helgen och bara skrikit
efter uppmärksamhet och ngt att göra.
Och var har hon gjort??
Suttit vid datorn hela jävla helgen!

Så dagen idag består av två uppgifter,
den första, och viktigaste,
GE ASTON ALL UPPMÄRKSAMHET HAN VILL HA!
Ngt jag gjort hela morgonen.
Sötnosen vaknade redan kvar i 7,
blev överlycklig att se mig och åt frukosten i tysthet.
Sen har vi busat runt, lagt alfabetspussel,
och bara allmänt myst.
Just nu har han sin "vilostund", han leker för sig själv
och vill verkligen inte bli störd. Ngt jag måste acceptera.
Senare på fm blir det en sväng till parken, OM det inte börjar
regna förståss... Det verkar lite lurt, men man kan ju hoppas :)

Riktigt underbart att se Aston le igen också!
Han har bara gråtit och skrikit hela helgen,
så det är underbart att se honom skratta och le nu när
rutinera går tillbaka till de vanliga igen.

Just ja, mina uppgfter idag.
Den andra uppgiften är att städa upp lite här hemma.
Ni kan bara inte förstå hur huset ser ut efter en helg med
Alice i huset!!
Diskmaskinen har stått och vilat hela helgen,
tvättmaskinen lika så.
Damsugaren har inte arbetat sen jag hade fram den i torsdags,
Och ja.. ni kan tänka er!
Så varje "vilostund" Aston har idag blir det att städa upp lite.
Diskmaskinen är snart klar med första vändan,
och tvätten är inne på 2a.
Golvet blir förmodligen rent då jag lägger Aston vid 2.

Ja, som ni hör.
Fullt upp idag!
Och sen då Steve kommer hem blir de en sväng till gymmet,
måste ju fortsätta hålla mig i form :)
Kände mig riktigt stolt över mig själv igår,
mamma såg mig då vi prata på msn,
och hennes ord värmde gott:
"Men OJ vad SMAL du har blivit!!"

Riktigt underbart att höra att mitt slit på gymmet gett synliga resultat! =)


Näe, nu låter de som att Aston vill ha mig där igen :)
Bäst att skynda sig dit.
Ha en underbar dag!

Nu är det bara 4 dagar kvar tllls ja är i Skell igen! =)


Hur kan man ignorera denna sötnos i två dagar??
Och sen kalla sig en bra mamma?
Han kommer alltid vara min älskling <3 <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Alltså jag förstår inte hur hon kunde lyckas som Au pair när hon jobbade..:S Tycker synd om dig gumman. Men snart är du ju tillbaka igen så vi kan sitta och prata en hel dag igen...:)



Love ya

2009-02-16 @ 10:21:48
Postat av: Malin

Jag är här och läser jämt:)

Hoppas du har det bra, Kram på dig

2009-02-16 @ 11:27:27
Postat av: Elisabet

Det är ju rent bedrövligt att du måste hålla ställning för hela "familjen" man kan undra varför de över huvudtaget skaffade sig barn??? Helgen blev verkligen kul, vi var KOSTYMVAKTER, vilket innebär att vi var mitt i smeten:)hade passerkort som hade tagit mig in hos vilken kändis som hellst, hahaha, verkligen passande för en som är ett dugg kändiskåt!!Ossian i sin tur lyckades att vinna två matcher men förlorade terdje, första vinsterna sen han blev junior!!Tror han var rätt nöjd;)/ kramar på dej vännen, kanske vi hinner ses när du är hemma

2009-02-16 @ 11:45:30
Postat av: gabi

Så himla söt unge!

saknar dig så mycket och längtar bara tills att få krama om dig när du är hemma :( det har gått så länge nu, hoppas allt är bra med dig, ses snart love n bless

2009-02-16 @ 12:14:58
Postat av: Carro

Altså, är du typ deras slav eller vad:O ?!

Och hur kan man ignorera sitt eget barn?!



Hoppas u får de bra dom sista dagarna innan hemresan och att allt går bra:)

2009-02-16 @ 14:22:18
Postat av: pappa

sov gott

2009-02-16 @ 22:44:59
Postat av: mamma

Hur gullig är man?! Han blir bara sötare o sötare. Du glömde att göra ett inlägg om dina snödroppar du såg i dag. Det kan värma oss i denna kyla vi har. Då kan även vi förstå att det kommer en vår. Kram

2009-02-16 @ 22:54:36
Postat av: pappa

glöm ej packa ner vantar,mössa och långkalsonger. det är kallt här.puss o kram

2009-02-17 @ 22:36:42
Postat av: Linnea

hejsan Malin!

det skulle vara jätte roligt om du ville komma till Umeå nu när du är i Sverige..

Saknar dig så sjukt mycket.

Jag har nog ingen möjlighet alls att åka dit upp ..

hjur länge stannar du??

puss puss älskar dig Malin <3

Postat av: Inga-Lill

Fattar du hur duktig du är, som en mamma för hela familj. Nu kan dom verkligen se att du är en pärla, och inte vilken som helst.

De måste ju verkligen vara beroende av dig, på både ont och gott.

Tänk vad mycket du måste betyda för denna pojke, du är bäst. kram .Ses snart!

2009-02-18 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback