Första orden! =)

Inte vad jag planerade riktigt..
när ja kom hem till Sverige så blir ja dunderförkyld igen..
inte alls roligt!
Men jag överlever väl detta också :)

I morgon blir de iaf stan, och även en sväng på onsdag.
Måste ju hinna träffa några innan jag far tillbaka iaf :)

Har fått veta från Steve att Aston har sagt sina första
ord nu medans jag var borta!
Jag blev så glad så jag grät!
Han hade sagt "puss,puss" När han ville ha pusslet.
Sen hade han sagt pappa till Steve, och sen boll när han lekte ute!
Vilka framsteg!
Längtar massor tills jag får höra det själv! :)


Näe, nu ska jag gå ner och göra klart tvätten.
Kram

Skriv något roligt :)
Postat av: Cecilia

Jag förstår at du är överlycklig..

Men gumman, måste säga att minnet ditt fortfarande inte är världsbäst..;)

Eller har inte din filmkväll slutat än?

Krama om massor..:D

Är du vaken tidigt får du jätte gärna ringa. Vi börjar flytta grejjer halv 9 imorgon..:D



Älskar dig

2009-02-24 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback