Inga ord kvar..

Efter gårdagen så känns det som om hela jag är tom.
Ett tomt eko inom mig är det enda som finns kvar.
Ekot ifrån dig..

Det du skrev till mig på msn,
det går inte att med ord beskriva hur ont det gjorde.
Av alla människor i mitt liv var du en av dom sista personerna
jag trodde skulle skriva som du gjorde..
Men nu vet jag iaf,jag vet hur du vill ha det,
och jag får försöka hitta ett sätt att leva med det.
Hur mkt det än smärtar.

Det kommer bli konstigt att komma till Sverige nu
den 20e.. Bara vetskapen att jag inte kommer kunna
träffa dig som vanligt..
det känns konstigt..
men jag måste som sagt lära mig leva med det.



Näe, nog om det där.
Det får mig bara att börja gråta igen.
Tackar Steve för gårkvällen,
utan hans tröstande ord hade jag aldrig klarat att somna.
Så TACK!

Dagen började även idag väldigt tidigt.
Aston var vaken redan vid 6, och vägrade somna om.
Bara kliva upp och försöka se lite glad ut.
Insåg efter en stund att han såklart var hungrig,
han spyddde hela gårdagsem/kvällen,
så det var nog inte mkt kvar i den lilla magen.
Gav honom frukost och försökte sen lägga honom i sängen igen
för att sova ngn timme...
haha, hur kunde ja tro de??
Han var pigg som en mört och ville bara börja leka..
inte mkt å göra, bara spola ansiktet i kallt vatten, och sen var dagen igång.
Tro mig, jag kommer SOVA när jag lägger han i em!
Och jag kommer lägga honom redan vid 1 istället för 2,
han kommer nog inte ha ngt emot de.

Verkar bli en riktigt fin dag idag.
+2 och strålande sol just nu.
Hade gärna gått ut och varit ute en stund, men jag måste
först vänta å se hur Aston mår idag.
Vill gärna ha honom frisk till i morgon då han ska på förskolan..
Saknar att ha några timmar för mig själv.. :)

Näe, nu måste ja gå å se va sötnöten har för sig
i sitt rum, hör hur han sitter och babblar för sig själv.

Ha en underbar dag,
nu e de inte länge kvar tills vi ses!
(vissa av oss iaf......)


Jag kan bara inte förstå hur stor Melvin har blivit! :)
Känner mig som en riktigt stolt faster :)
Ska bli UNDERBART att få se och hålla honom igen!
Puss på dig sötnos! <3

Skriv något roligt :)
Postat av: Mathilda

vi grattar dig på namnsdagen. ja visst har han blivit en riktig storkille....tiden går fort. kram från oss

2009-02-12 @ 14:35:47
Postat av: Cecilia

Kul att prata med dig.. hoppas att inget går som det inte ska nå mer.. Älskar dig gumman

2009-02-12 @ 15:26:43
Postat av: Elisabet

Mysigt att du kommer hem snart,hoppas det finns en liten stund över;)Ossian åker till Trelleborg i helgen å jag & Micke ska vara vakter på melodifestivalen, haha "vem är rädder för vargen här...."får väl tjuvlyssna å kanske stoppa en kändis HAHA!!! Kramis på dig vännen<3

2009-02-12 @ 21:23:58
Postat av: mamma

En sann vän är en trogen vän. Tänk på det när det går emot. Visst har Melvin vuxit!? Snart får du se honom i verkligheten o hålla i honom du med. Kram från mamma

2009-02-12 @ 21:51:35
Postat av: Inga-Lill

Jag har haft tur och fått hålla Melvin, men snart är det din tur.

Vänner kommer vänner går, vissa består. De som består finns där i vått och torrt/ kramar i massor!

2009-02-12 @ 22:36:51
Postat av: pappa

Grattis Evelina .p.k.

2009-02-12 @ 22:50:41
Postat av: evve

okej, jag ger mig väl då ;)

du klår mig i att ha jobbigare arbetspass än mig.. hihi..

Går det bra då? trivs du med de? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback