Lever =)

Nej kära läsare, jag har inte försvunnit i snömassorna!
Inte heller har ngn livrädd engelsman låst in mig för att jag vandrat
runt i snömassorna och riskerat mitt eget och Astons liv,

vi har helt enkelt bara varit utan internet ett tag!

Mkt frystrerande när internet är det enda s'tter jag har att hålla
kontakten med alla er där hemma..
men, vad kan man göra.

Tekniken är underbar, utom när den inte fungerar.

Har inte hänt ngt speciellet sen jag skrev till er sist..
Eller, ja. Engelsmännen är lugna och trygga igen.
Deras ÄLSKADE regn har fallit nu i 2dagar, och alla spår
av den livsfarliga snön har försvunnit.
Känns som om alla här är lyckliga över regnet,
UTOM jag! Jag HATAR att se regn varje dag!
Ursh!

Vi har även fått tillbaka allergitestet som vi tog på Aston.
han är, precis som jag och Steve sagt hela tiden,
INTE allergisk mot gluten!
Så pojkstackarn har gått på glutenfri diet ett helt år i onödan!
Blev så glad då jag hörde resultatet, och jag började se framför
mig hur jag kunde ge honom så mkt större utbud av mat.
Glädjen varade dock inte länge, efter Alice berättat allt om resultatet
så avslutar hon med att säga;
"Men vi fortsätter med hans glutenfria diet ändå,det är det bästa"

Snacka om att kunna döda glädje på ett ögonblick...

Men,jag får försöka att inte tänka mer på det..
tänker jag mer på henne just nu kommer jag fan explodera!
Vi har verkligen inte varit glada dom senaste dagarna,
jag är helt enkelt bara så less på henne och hennes inställning.
Och framförallt hennes förmåga att TOTALT strunta
i hur personer runt om henne mår.
Hon är så jävla egoistisk att de går fan inte dit en till!

Men, nog om henne nu..
nu känner jag hur ilskan börjar komma igen.
och det är verkligen inte vad jag behöver nu då ja ska försöka
sova tidigt en kväll..

Hoppas alla har det bra där hemma,
har sett bilder på hur mkt snö ni fått!
Gissa om jag längtar hem å få se den!! :D
Nu är de inte länge kvar..
nästa fredag!! =)

Näe, nu blir de sova.
Ska uppdatera bloggen i morgon fm också.
Måste ju ta igen den förlorade internet-tiden ;)

Haha, jag är nog mer beroende än ja tror... :P

Ha de underbart!
Kramar i massor
Malin


Jag är less på denna syn då jag tittar ut..
snälla ge mig vinter och SNÖ!
Eller iaf en liten glimt av SOL.
För mkt begärt??



Skriv något roligt :)
Postat av: SimoRn

Du förtjänar allt det du önskar dig! (F)

Du är oerhört saknad här hemma!

Önskar man kunde få prata med dig varje dag (F)

Kramar om dig <3

Postat av: pappa o mamma

Du kan få skotta en hel vecka när du kommer hem.jag lovar. puss o kram.

2009-02-10 @ 22:45:01
Postat av: SimoRn

Du vet att du är så mycket mer än en människa för mig, okej? <3

Mer än en människa, en änglagestalt! <3

2009-02-11 @ 06:38:53
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: evve

tackar! :)

Det känns riktigt riktigt skönt att få flytta till hus.

Jomen precis, de blir som en annan frihet med hus :)

2009-02-11 @ 12:02:39
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: Cecilia

gumman om du vill så kan du få ett snöbad..:D

Saknar dig..

2009-02-11 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback